Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg ikke har venner. Og at det nærmeste jeg kommer til kjæreste er jenter som vil kompensere for mengden pene venner ved å være sympativenn med en som ikke passer i vennekretsen. Jeg er lei av å måtte være den som alltid stiller opp for andre, men får aldri det samme i retur når jeg trenger det.

Join the club. -_-

Lenke til kommentar

Litt OT, men jeg synes det er viktig.

 

Dragen og Datasmurf:

Jeg tror dere trenger luftforandring. Dere er kanskje fortsatt i skolen. Når dere begynner på en annen skole, militæret, eller en arbeidsplass, blir det sikkert annerledes.

Ny sjanse.

 

En ting som irriterer meg er at jeg møtte opp på jobb 2 timer fot tidlig i dag pga. to motstridende beskjeder.

Lenke til kommentar

AT jævla drittpc'en min er på reperasjon/jeg får kanskje penger tilbake, jeg vet ikke om jeg får de tilbake, og jeg vil ikke ha den drittpc'en, jeg vil ha mac!!!! jeg har ikke penger førj eg får penger for den drittpc'en jeg alt har, så jeg må venteeee.. :(

 

Sorry for lange, og unødvendige setninger.

Lenke til kommentar

Litt OT, men jeg synes det er viktig.

 

Dragen og Datasmurf:

Jeg tror dere trenger luftforandring. Dere er kanskje fortsatt i skolen. Når dere begynner på en annen skole, militæret, eller en arbeidsplass, blir det sikkert annerledes.

Ny sjanse.

 

En ting som irriterer meg er at jeg møtte opp på jobb 2 timer fot tidlig i dag pga. to motstridende beskjeder.

Går på høyskole, flytta hjemmefra for 3 år siden og har fortsatt til gode å oppleve at det blir annerledes. Eller, jeg har venner da, men jeg tenkte mer på det med å for evig og alltid leve i vennefella.

Lenke til kommentar

Når voksne sier at russetida var den morsomste tida, og jaaaa, man MÅ være russ altså! For det er bare en gang i livet det!

 

:nei:

Opplevelsen kommer nok litt an på hva slags mennesker man har i klassen sin.

 

 

Gidder heller ikke gå rundt som en jævla sau og feire at den beste tida i livet mitt er over, nå begynner alt det skikkelig tunge ansvaret.

FORBANNA MONGOFEIRING. :w00t:

 

(Ja, jeg overtaler bare meg selv om at jeg har tatt den rette avgjørelsen.)

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...