Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

høres ut som no kjærring greier å henge smukker på ei busk.

 

ja det er kjipt at discovery channel har mindre om universet og mer om hvordan folk fiske, hugger trær og kjører over is. var det rundt tiden da smash lab kom at discovery begynte å suge? fordi at smash lab var så utrolig teit.

Lenke til kommentar

Når en opplever deja vu (driter i apostrofene), og en aner ikke hvor en har opplevd det før, bare at det er kjent. Åååh :(

Er stor sjanse (?) for at du faktisk aldri har opplevd det tidligere, har lest at hjernen "husker feil" (tror at det har hendt tidligere).

 

Edit: Tror jeg har fått trippel falsk deja vu før :)

Endret av SoapyAsHell
Lenke til kommentar

Har ofte hatt Déjà vu-lignende greier, men ekte Déjà vu har jeg hatt så vidt jeg vet bare en gang, og det vil jeg aldri gjør igjen. Julaften 2007 tror jeg det var. Husker ikke akkurat hva det var som skjedde, men husker jeg etterpå ble likbleik, kvalm, og helt rar i kroppen. Tenkte med en gang Déjà vu, og det kan ikke vært noe annet.

 

Uansett, det er ikke morro!

Lenke til kommentar

Er stor sjanse (?) for at du faktisk aldri har opplevd det tidligere, har lest at hjernen "husker feil" (tror at det har hendt tidligere).

 

Edit: Tror jeg har fått trippel falsk deja vu før :)

Jeg er klar over hvordan det fungerer, men er likefullt irriterende å ha følelsen om at du har lest den diskusjonen (jupp, ikke noe mer fancy enn det) før, og klarer bare ikke huske hvor og i hvilken sammenheng siden det ikke har skjedd før, så blir som å lete etter noe som ikke finnes, som er litt surt.

Lenke til kommentar

Enig med de som skrev om discovery channel litt baki her..

Jeg irriterer meg blå over de samme jævla episodene av american hotrod (hvor boyd forøvrig har daua for snart ett år siden), american chopper som hopper mellom nye og gamle episoder i løpet av en dag, mythbuster som aldri blir noe nytt, de idiotene i time warp som bare driver å "stating the obvious".. Mike rowe kan brenne, sverdfiskfiskerene (??) kan spidde seg på en sverdfisk, tatoveringsfolka kan drukne i blekk, og Bear grills kan kvele seg på en larve, så kan discovery vise noe av de bra programmene, og helst ikke samme episoden i reprise hvert år..

 

Jeg er enig med det meste der, men ikke diss Mike Rowe! Han er dritmorsom, og veldig underholdende. Beste programlederen på Discovery på en god stund.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...