Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Bilister som aldri stopper når jeg skal over et fotgjengerfeltet.

 

Jeg ble påkjørt av en taxi i fotgjengerfeltet da jeg var mindre. Noen burde ikke hatt lappen i det hele tatt.

 

Ting som irriterer meg: Har en kompis som er dårlig taper. Hver gang jeg vinner i Fight Night eller Tekken skal han ha "omkamp" helt til han vinner. Trykker på pause sånn at jeg bommer og starter med handicap når jeg er på dass osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satt i stuen igår ettermiddag og lyttet på musikk og styrte på pc-en. Hører plutselig et forferdelig bråk oppe med trappegangen, kaster fra meg laptop-en og løper opp. Tror dere faen ikke det står tre små snørrunger der? "Bor Ester her???! Er det her Ester bor, vet du hvor Ester bor?! xD"

Hva faen? Frekke satanfaen. Jeg forteller dem at nei, her bor ingen Ester, og jeg ber dem forsvinne fra leiligheten min. De gjør så, og jeg går ned og er forbannet.

 

Kan ikke en stakkar få sitte i stuen sin og slappe av uten at huset skal bli fullt av vilt fremmede treåringer? Jeg hørte ikke ringeklokken, men gir det dem rett til å brase inn i folks hus og hyle? Helvete! Jævla drittunger.

 

Faen, jeg har blitt min far.

Lenke til kommentar

Eg fekk den blå colgate tannkremen med mintkrystallar i auget. Verste svie nokon gong.

Mulig jeg er dum når jeg spør, svelemoe, men hvordan i søtsvarte satan fikk du til det?

Sjampo kan jeg skjønne, i og med at det renner ned fra hodet, men står du på hodet og pusser tenna? :p

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar

Var hos tannlegen i dag og boret. Fantastisk at tannleger med så lang utdannelse kan bomme så fælt på bedøvelse. Bedøvelsen funket ikke under boringen. Først på skolen inntraff bedøvelsen. Tre forbanna klokketimer satt jeg med hoven tunge og hele høyresiden av fjeset mitt. Vanskelig å prate var det også. Latterlig tannlege!

Lenke til kommentar

Introen på Sonny's chance på disney channel. Heile disney channel irriterar, men den grusomme musikken spesielt. Når eg hørte den frå loftstova, (systra er banna frå tv'en nede om ho skal sjå disney) skynde eg meg faktisk å sette på chocolate rain for å sleppe å høre introen.

Lenke til kommentar

Var hos tannlegen i dag og boret. Fantastisk at tannleger med så lang utdannelse kan bomme så fælt på bedøvelse. Bedøvelsen funket ikke under boringen. Først på skolen inntraff bedøvelsen. Tre forbanna klokketimer satt jeg med hoven tunge og hele høyresiden av fjeset mitt. Vanskelig å prate var det også. Latterlig tannlege!

Huff, lite gøy. Selv fikk jeg rotfylling i en tann som de bestemte seg for å trekke en uke senere heller, spesielt gøy når bedøvelsen knapt fungerer noen av gangene.

Endret av Mr.Graves
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...