Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg er vel rimelig ovenpå. :dribble:

 

Men det som irriterte meg var at jeg ikke hadde ambisjoner om noe annet enn å stå i det faget.

Og læreren klager.

 

Er det ikke lov å være ovenpå for å sette ting på spissen? Det er ikke SÅ lett å uttrykke ting skriftlig, derfor setter man det på spissen / whatever.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

At de jævla idiotene på filmweb.no sender meg en mail der jeg må oppdatere CVen min, og for å logge inn må jeg bruke følgende informasjon. Selvfølgelig så står både brukernavn og passord der, og det er passordet jeg bruker OVERFUCKINGSALT! Var heldighvis ikke mer enn en som så det, men uansett så må jeg bytte passord på ABSOLUTT ALLE steder jeg er registrert på. Jævla forpulte dritt.

Lenke til kommentar

At de jævla idiotene på filmweb.no sender meg en mail der jeg må oppdatere CVen min, og for å logge inn må jeg bruke følgende informasjon. Selvfølgelig så står både brukernavn og passord der, og det er passordet jeg bruker OVERFUCKINGSALT! Var heldighvis ikke mer enn en som så det, men uansett så må jeg bytte passord på ABSOLUTT ALLE steder jeg er registrert på. Jævla forpulte dritt.

 

 

Det er derfor man bruker forskjellige passord! :)

Lenke til kommentar

Rema 1000 bæreposer! Helsike, er det 90 % papir eller? Revner for ingenting

Haha, enig. Eller bæreposer generelt fra disse kjedebutikkene. Kan ikke bære de i femten min med 1-2-3 kg uten å være redd for at håndtaket skal ryke.

 

Obs! sine er flotte. Store og sterke. Det er Clas Ohlson sine også.

Lenke til kommentar

Kjedebrev på Facebook. Hvordan kan folk seriøst gå på dette? Jeg fatter det bare ikke. Rett og slett.

 

Hei. Facebook har Nylig blitt overfyllt, det er mange medlemmer som har klaget over at Facebook begynner å bli for Treg. Det viser seg at årsaken er at det er for mange ikke-aktive medlemmer og på den andre siden er det også mange nye Facebook-medlemmer.

 

Vi kommer til å Sende denne Meldingen rundt for å se om medlemmene er aktive eller ikke. Om du er aktiv, kan du sende dette til minst 15 andre brukere. Bruk kopier + lim inn for å Sende videre og vis at du er aktiv. De som ikke sender Meldingen innen 2 uker kommer til å bli fjernet fra Facebook for å skape mer plass.

Send denne Meldingen til alle dine venner og vis meg at du Fremdeles er aktiv, ellers kommer du til å bli slettet.

 

Grunnlegger av Facebook

Mark Zuckerb l

Lenke til kommentar

Annotasjoner på youtube.

 

Har folk virkelig lyst til å ødelegge videoene sine sånn?

"Rate and subcsribe plzz!!!"

 

Å! Å ! Å ! Å!

Jeg gidder ikke å beskrive hvor mye det irriterer meg engang.

 

Men det svekker kvaliteten på filmer, og er BARE i veien.

Når filmen i tillegg er lagd i Windows Movie Maker så... Ja. :hrm:

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

hater når folk maser om rating og subscribing på youtube.

 

hater virkelig folk som ikke vet hva blinklys er å bare kjører hit og dit uten å gi tegn til hvor i helvete de skal. vil drepe dem, rive av blinklysbryteren deres å kjøre den inn i ene øyet. så skal de dumpes utenfor politiet elle vegvesenet med lapp om at de ikke kan bruk blinklys. da blir jeg kjent som blinklys morderen og alle vil bruke blinklys etter det.

 

edit: jeg ahter også at jeg vil se denne tråden i mine innlegg i 2 måneder med mindre jeg stiller ned til 1 mnd. 1 mnd er også kjipt og da går jeg glipp av andre tråder.

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...