Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg over folk som irriterer seg over hver eneste lille ting.

Jeg irriterer meg over folk som alltid skal legge skylden på andre.

Jeg irriterer meg over folk som ikke klarer eller vil være ansvarlige for egen lykke.

Jeg irriterer meg over folk som kjører 70-80 i 90-sonen.

Jeg irriterer meg over nye Merchedeser som legger seg etter meg når jeg skal kjøre forbi noen, bare for å gi meg nervesammenbrudd for at skal være sivilen.

Jeg irriterer meg over absolutt alt når det går lengre perioder uten noe.

Lenke til kommentar
I SV-leiren har man angivelig mer sans for Johnsens forslag, siden dette vil gjøre det litt mindre lukrativt å reise med fly og ferjer.

Så SV er mot kollektivt? Mer bil? Eller mener de at vi skal flappe med armene når vi skal til syden, og svømme til England?

Lenke til kommentar

Men økt hestebruk vil jo føre til økt hesteavl, som fører til økt hestefjert i atmosfæren, som øker globaloppvarming.

Og gåing vil øke forbrenningen til folk, som fører til økt gassdannelse i mage og tarm, som fører til økt menneskefjert i atmosfæren, som øker global oppvarming.

Og begge disse to vil føre til økt forbruk av matvarer, som øker produksjonen av CO2, som øker global oppvarming

 

Og elbil vil føre til økt energiforbruk, som vil øke produksjonen av CO2, som vil føre til økingen av global oppvarming.

Lenke til kommentar

Sant, sant. Paradoksalt nok så er "sosialistene" veldig lite menneskelig til tider.

Likevel så klarer de å le av 'hun dumme' som ikke skjønner hvorfor de slakter dyr når de kan kjøpe kjøtt i butikken. På samme måte så dukker elektrisitet magisk opp i stikkontaktene og elbilene vokser bokstavlig talt på trær.

Lenke til kommentar

Likevel så klarer de å le av 'hun dumme' som ikke skjønner hvorfor de slakter dyr når de kan kjøpe kjøtt i butikken. På samme måte så dukker elektrisitet magisk opp i stikkontaktene og elbilene vokser bokstavlig talt på trær.

Det er litt som jenter, litt dummere, men samtidig er det søtt. SV har vel også en større andel kvinnelige stemmere enn menn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...