Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ei plombe datt ut tidligere i dag, så nå må jeg til tannlegen. -_-

Mistet selv en plombe på en visdomstann for en tid tilbake, skulle egentlig ha vært hos tannlegen (aka pappa) i romjulen for å fikse på skaden, men den tannlegetimen gikk i glemmeboken. Dessverre...

 

Ved mindre det utvikler seg til en tannpine som ikke kan leves med, så skal jeg klare å vente til begynnelsen av mai når jeg reiser tilbake til min hjemby.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Problemet ligger vel i den relativt sett raske endringen i mat og drikke vi inntar. For bare hundre år siden var fremdeles poteter, kjøtt, fisk og brødmat alt vi hadde. Nå spiser vi mat fra hele kloden og gomler i oss godteri og søtsaker altfor ofte, med syrlige drikker nå og da. Det er klart tennene våre lider av alt dette.

Lenke til kommentar

For en drittdag allerede.

Går til skolen, sklir på trynet minst 10 ganger grunnet is + nysnø. Kommer på skolen og får vite at vi ikke har skole i det hele tatt idag.

 

'erre mulig.

 

Jeg hadde lett gått gjennom det der for å slippe skole resten av dagen. Men selvfølgelig, jeg skjønner det, jeg hadde blitt dritirritert jeg også.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over de gigantiske snødyngene som ligger ved rundkjøringene.

Ser jo ikke en dritt jo, kan kommme biler og alt mulig uten at man ser en jævla dritt, liker før jeg bare stopper bilen, går ut og tar en titt.

 

Hopp til siste post funksjonen her på forumet irriterer meg noe sykt, trådene jeg har i "favoritter" er veldig ofte på flere sider.

Er liksom den eneste mulighet å trykke inn på tråden, og så hoppe til siste svaret i tråden?

Lenke til kommentar

Bilister som aldri stopper når jeg skal over et fotgjengerfelt. Står midt i sentrum, ene etter den andre bare cruiser sakte forbi.

 

Ingen unnskyldning i verden kan redde deg, hvis du kjører ned noen midt i sentrum på høylys dag med klar sikt. Jævla slackers, burde blitt fratatt lappen. :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...