Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

At migrenen eg har hatt sia mandag toppa seg i går. Trudde han var gått over, men då eg hadde kjørt ein halvtime på skulevegen(tek 2 t), slo det inn igjen. Måtte snu og kjøra heimatt før eg vart ute av stand til å ta vare på meg sjølv. Ikkje noko skule på meg denne veka :(

 

At migrenen endelig er gått over, men ettervirkningane sit igjen endå. At sola skin så hardt at eg får vondt i hovudet, og at eg ikkje kan ta medisin for det fordi eg skal kjøra eit godt stykke og henta nåken. Woho.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det med folk på tog som ikke klarer å være LITT stille, og ta hensyn til andre? Satt på toget hjem på søndag, hvor det sitter 3 personer i 15-16 årsalderen ca 2 seter bak meg og damen. Togturen går fint i en periode, helt de finner ut at de skal se film på sin bærbare pc. Og ikke nok med det, volumet skal selvfølgelig på fullt, uten headsett. Ser det ut som om jeg har lyst til å sitte å HØRE på Lange Flate Ballær 2 når jeg leser/vil sove??

 

Og så topper det hele seg med familien med 8-9 unger som kommer på toget litt etterpå. De finner ut at de vil ta opp vinduet, på begge sider. Fantastisk genialt, for da blir det jo ihvertfall ikke gjennomtrekk! Og lukke de igjen i tunneller? Nei hvorfor skulle de gjøre det, det bråkte jo ikke i det hele tatt sant?

 

Hva er det med folk? På tog prøver jeg å gjøre minst mulig utav meg, sitter gjerne enten å leser, hører på musikk eller fører en samtale med noen. Selvfølgelig er det jo bare til å gå og gi beskjed dersom noe plager, men at folk ikke kan tenke seg litt om? Fantastisk.

Føler med deg. Har ikke en like ille historie å meddele, men er forbanna trøtt pga den nå:

 

Jeg reiste hjem med nattoget i går natt, og der blir jeg til stadighet vekket av en full psykotisk mann som snakket og babblet til seg selv... Det luktet også sprit i hele vognen. Ble med andre ord ikke mye søvn i natt, og konduktøren kom jo ikke innom. Mannen ble snakket til, men han hadde en promille på 7.8 og fyren så ikke helt god ut...

Lenke til kommentar
Og at jeg er ganske sikker på at jeg har fått beinhinnebetennelse.

 

Jeg føler med deg! Jeg har vært ute fra fotballen med det dritet i ca 3 mnd nå, først nå kjenner jeg meg klar til å begynne å løpe/trene igjen...

 

Det er noe jævla dritt, alt gjør vondt. Jeg hadde dårlig tid i går og måtte løpe 100m til bussen. I dag så gjør det vondt konstant og det er ekstremt vondt å gå i trapper, hoppe, og gå på asfalt. :(

Lenke til kommentar

Blir så irritert på folk som spør om du kan bytte sykkel på treninga fordi de vil prate med den som sitter ved siden av. Jeg bryr meg ikke når jeg akkurat har satt meg på sykkelen, men når jeg er halveis i treninga vil jeg faktisk ikke stoppe å bytte sykkel.

 

Alle som ber meg sende sammendrag av kapitellet vi har prøve i, som om det var den største selvfølge. Har jo egentlig ingenting å si, men det er så bittert når jeg har brukt hele dagen på å skrive! Gah..

Er du lærer?

hvis du er elev kan du jo ta betaling for det.

Lenke til kommentar

Kjøpte to stk. Fjordland kjøttpudding på tilbud i dag. Men sjekket ikke utløpsdatoen, som var 10. april! Arrrrghhh... regner jo med at det er ihvertfall èn dag igjen til utløp når det er priset med rødlapp, eller kanskje samme dagen. Helvetes Rema :mad: 54,- rett i søpla.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Kjøpte to stk. Fjordland kjøttpudding på tilbud i dag. Men sjekket ikke utløpsdatoen, som var 10. april! Arrrrghhh... regner jo med at det er ihvertfall èn dag igjen til utløp når det er priset med rødlapp, eller kanskje samme dagen. Helvetes Rema :mad: 54,- rett i søpla.

Gå og krev pengene tilbake. Og rødlapp betyr halv pris, så du betalte vel 26,- for den. (Ganske sikker på at den ikke koster 108,- normalt priset.)

Lenke til kommentar
Kjøpte to stk. Fjordland kjøttpudding på tilbud i dag. Men sjekket ikke utløpsdatoen, som var 10. april! Arrrrghhh... regner jo med at det er ihvertfall èn dag igjen til utløp når det er priset med rødlapp, eller kanskje samme dagen. Helvetes Rema :mad: 54,- rett i søpla.

Jeg hadde gitt faen og bare spist det. Holdbarhetsdatoer er oppskrytt :p

Lenke til kommentar
Kjøpte to stk. Fjordland kjøttpudding på tilbud i dag. Men sjekket ikke utløpsdatoen, som var 10. april! Arrrrghhh... regner jo med at det er ihvertfall èn dag igjen til utløp når det er priset med rødlapp, eller kanskje samme dagen. Helvetes Rema :mad: 54,- rett i søpla.

Gå og krev pengene tilbake. Og rødlapp betyr halv pris, så du betalte vel 26,- for den. (Ganske sikker på at den ikke koster 108,- normalt priset.)

Orker ikke å bry meg for så lite. Og som jeg sa var det to stk, 27,- for hver. Greit å få en reminder på hvorfor man skal sjekke datoer uansett f...

 

Spiser ikke noe som gikk ut for nesten ei uke sida... max to dager.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...