Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Engelsklæreren min som setter anmerkning på at jeg spiser i timen eller at jeg ikke sitter riktig osv.

 

Jeg har også fått en mengde med anmerkninger på grunn av at jeg sitter på PC-en i timen, og tror du ikke at alle andre blir busted flere ganger uten å få anmerkninger.

 

Det er jo grov forskjellsbehandling.

 

Ikke minst fikk jeg 5 Ordens-anmerkninger fordi jeg mistet boka mi.

 

*Glemt bok (1)

*Glemt bok (1)

*Glemt bok (1)

*Glemt bok (1)

*Glemt bok (1)

 

Og ja, jeg sa i fra at jeg hadde mistet boka.

Lenke til kommentar
Ikke minst fikk jeg 5 Ordens-anmerkninger fordi jeg mistet boka mi.

 

*Glemt bok (1)

*Glemt bok (1)

*Glemt bok (1)

*Glemt bok (1)

*Glemt bok (1)

 

Og ja, jeg sa i fra at jeg hadde mistet boka.

Minner meg om mat-læreren jeg hadde på ungdomsskolen. Jeg sa at jeg ikke hadde boken, da den var sporløst forsvunnet. Og jeg fikk anmerkninger hver time i tre uker. Så spurte jeg om han hadde lett på kjøkkenet hvor vi hadde timer, noe han sa han hadde.

 

Og joda, den lå i et skap på kjøkkenet. Som læreren hadde sjekka. Med mitt navn på.

 

Kos...

Lenke til kommentar
Blomsterbob: Da må du kjøpe deg en ny bok...

 

Jeg fant boken min, en i klassen min hadde tre stykker i hyllen sin.

 

Men det er jo bare toppen av kaka, jeg kommer til å rapportere den læreren for grov forskjellsbehandling, hun snakker til og med annerledes til hver enkelt.

 

Edit: Folk som du kan høre smatte i mikrofonen, slik som soulartist-reklamen på spotify. *grøss*

Endret av Blomsterbob
Lenke til kommentar
Er ikke det din feil da?

 

Nei, faktisk ikke. Det er de som har sendt til feil adresse, og i ordrebekreftelsen fra dem så har jeg opplyst om riktig adresse og alt mulig. Min mobil med mitt nummer var nemlig egentlig egentlig registrert i min tantes navn, da det har seg slik at hun kjøpte min første mobil til meg for mange herrens år siden. Så ringte vi (eller min far, fordi han skulle fikse noe samtidig), forklarte at jeg nå trengte ny mobil, at jeg ville skifte abonnement, og at jeg også ville skifte selve nummeret over til mitt eget navn. Det skulle Netcom fikse, og det var ikke problem i det hele tatt. I ordrebekreftelsen kommer også dette fram, og alt er registrert i mitt navn osv. Jeg hadde til opplysning kontantkort fra Telenor før, så kanskje ikke så rart jeg ønsket å gå over til en litt gunstigere avtale. Problemet nå er jo selvsagt at Telenor sier opp avtalen fra den 20.

 

Så nei, her er det Netcom som faktisk roter.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Norskprøve i morra, om Norrønt språk av alle ting

Ka i all verden skal eg med det senere? Totalt unyttig! Sol og varmt ute, men må sitte inne å øve på unødvendig norskstoff? Jada.

Gir snart f i hele greiene.

Lenke til kommentar

Quoter en litt eldre post:

 

smeller opp flere ting der stirring er innblandet. bl.a. når jeg går mot bussholdeplassen skal alltid folk se på meg helt til jeg kommer fram. Hvorfor? jeg gjør aldri det til andre ... Samme på bussen, hver gang jeg har betalt tenekr jeg " here we go" så er det alltid folk som limer blikket sitt på meg til jeg kommer meg på plass, ser jeg dum ut eller hva i helvete er det?

 

Sosial angst, følelsen av at alle forhåndsdømmer deg. Ta deg sammen pusekatt.

 

Fakiskt er faktisk ikke bare å ta seg sammen, det er det samme som å si til en som er depressiv at han/hun skal bli frisk.

 

Jeg sliter selv med paranoia og sosial angst, jeg kan garantere deg at det ikke er gøy eller at du bare kan ta deg sammen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...