Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At enda ei av jentene jeg prøvde meg på i ungdomstida skal gifte seg, men for en gangs skyld så er det ikke barn inne i bildet før giftemålet :p

Sjansen for å finne noen på min egen alder minker kraftig og det er så kjedelig med jenter under 20 for man kan ikke ta de med ut på noen kule steder, bare fjortis/fjotte-steder hvor gud og hvermann er fulle som fa'n.

*grøsse*

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Er det noe som virkelig irriterer meg er det de pokkers pinnesugerene som bare kaster sneipen sin helt random eller tror å tråkke på sneipen midt i sentrum på magisk vis får den til å fordampe. Samme er det med snuserene forresten. Og folk som kaster snopepapir overalt, eller annen form for forsøpling i det offentlige... Og tyggis OG glass!

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Irriterer meg over folk som kaster søppel ut av vinduet når dem kjører bil.

`Å. se på meg, jeg kaster ut av vinduet` Skamtøft må eg si -.-

Enig!

 

Og disse fjortisjentene som sitter på bussen å prater bullshit å skriker og roper så inni helvete.

Lenke til kommentar

Hva er det med folk på tog som ikke klarer å være LITT stille, og ta hensyn til andre? Satt på toget hjem på søndag, hvor det sitter 3 personer i 15-16 årsalderen ca 2 seter bak meg og damen. Togturen går fint i en periode, helt de finner ut at de skal se film på sin bærbare pc. Og ikke nok med det, volumet skal selvfølgelig på fullt, uten headsett. Ser det ut som om jeg har lyst til å sitte å HØRE på Lange Flate Ballær 2 når jeg leser/vil sove??

 

Og så topper det hele seg med familien med 8-9 unger som kommer på toget litt etterpå. De finner ut at de vil ta opp vinduet, på begge sider. Fantastisk genialt, for da blir det jo ihvertfall ikke gjennomtrekk! Og lukke de igjen i tunneller? Nei hvorfor skulle de gjøre det, det bråkte jo ikke i det hele tatt sant?

 

Hva er det med folk? På tog prøver jeg å gjøre minst mulig utav meg, sitter gjerne enten å leser, hører på musikk eller fører en samtale med noen. Selvfølgelig er det jo bare til å gå og gi beskjed dersom noe plager, men at folk ikke kan tenke seg litt om? Fantastisk.

Lenke til kommentar

En fyr som kommenterte signaturen min i en WoW tråd som ikke har noe i det hele tatt med signaturer å gjøre. Viss folk ikke liker signaturen min så får de vell slutte å se på den da. Verre er det ikke ...

 

Og at jeg er ganske sikker på at jeg har fått beinhinnebetennelse.

Endret av Sno
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...