Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i den. Religion er greit så lenge man ikke presser den på andre.

 

Egentlig var det bare gøy, men er mange jeg har irritert meg over idag. Parkeringsvakt på Geilo utenfor skisenteret kan være stress. Alle mulige som "har ikke kontanter", "jeg har aldri mindre enn en 1000-lapp", "skal bare levere" for så å parkere osv.

Lenke til kommentar

Dagens irritasjonsmomenter:

- At de verken har chinos/jeans i røde/blå/grønne/hvite farger eller slim fit rundt leggene i klesbutikkene der jeg bor.

 

I tillegg er det ca. null utvalg i cardigans, kun et par plaine svarte/grå.

 

- At fettansamlingene mine hovedsakelig legger seg rundt rumpa og magen. Har ikke lyst til å slanke meg, men det begynner å se dumt ut både med og uten klær.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Nei, nå drar jeg til fjells. God påske dere.

 

Så hva er problemet? Hadde du tatt den med på fjellet?

*Tilbake fra fjellet*

 

Nei, men jeg hadde tenkt å komme ned i dag, noe jeg også har gjort. Og nå hadde det vært greit å ha den i hus. Men i stedet må jeg vente til tirsdag. :(

Lenke til kommentar

Vi har noen hyttenaboer som fester noe inni H...!

Det er flere hytter, og alle har dørene åpne -med musikk på full vreng.

Heldigvis roligere i dag, enn i går. Tror folket har dratt på byen nå. Håper de ikke kommer tilbake igjen :roll: Sjangsen for det er vel rimelig liten.

Jaja, har jeg sikkert lagt meg til da, og vi har heldigvis soverommet på andre siden.

 

Jeg har blitt gammel og sur :p

Seks år siden jeg var her sist, og da var vel JEG den som festet og lagde mest mulig bråk!!

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
*Tilbake fra fjellet*

 

Nei, men jeg hadde tenkt å komme ned i dag, noe jeg også har gjort. Og nå hadde det vært greit å ha den i hus. Men i stedet må jeg vente til tirsdag. :(

 

Aha, da skjønner jeg. Har omtrent samme problemet...

 

Venter på en TV som ikke kommer før Tirsdag, heldigvis har jeg fri på onsdag. :D

Lenke til kommentar
*Tilbake fra fjellet*

 

Nei, men jeg hadde tenkt å komme ned i dag, noe jeg også har gjort. Og nå hadde det vært greit å ha den i hus. Men i stedet må jeg vente til tirsdag. :(

 

Aha, da skjønner jeg. Har omtrent samme problemet...

 

Venter på en TV som ikke kommer før Tirsdag, heldigvis har jeg fri på onsdag. :D

Jeg kan heller ikke hente mine saker før på tirsdag, noe som er så kjipt siden de ligger inne på posthuset. Og nå har jeg fått 2. varsel fra Posten om henting. Akkurat som om det hjelper :roll: Nesten så jeg ringer mine tidligere Postenkolleger for å få de til å åpne.

 

Men jeg har også fri på onsdag! :w00t:

Lenke til kommentar

Med henhold til §10 i retningslinjene forsvant "2" innlegg. Og dessverre et godt svar, men som kommenterte de slettete innleggene. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Hold dere til temaet i tråden. Ytterligere overtredelse vil medføre reaksjoner i grove tilfeller.

 

Og spøke med at noen har mistet katten sin holder vi oss for gode til. Skjerp dere!

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar

Var på familiemiddag elns med tanta mi, steonkelen min og stesøskenbarna (visst det er noe som heter det :p )

 

Men en gang vi fikk servert maten, sa den ene gutten; "Æsj, Mamma lager bedre" , og den andre sa bare "Æsj", før han bare gikk.

Begge er 15-16 år...

 

Sånne folk :wallbash:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...