Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var på familiemiddag elns med tanta mi, steonkelen min og stesøskenbarna (visst det er noe som heter det :p )

 

Men en gang vi fikk servert maten, sa den ene gutten; "Æsj, Mamma lager bedre" , og den andre sa bare "Æsj", før han bare gikk.

Begge er 15-16 år...

 

Sånne folk :wallbash:

 

Unger som ikke har fått slått inn sosiale antenner før de når den alderen er grusomme. En kan strekke seg til å syntes det er ok i en alder av 5-6. Når de er den alderen så er eneste framtiden Nav skranken.

Lenke til kommentar

At Mamma og Pappa og 90% av de andre som er rundt 40 år har så mange fordommer mot mat. At det er farlig å få i seg proteinpulver og andre kosttilskudd. De tror det er farlig å spise kveldsmat for du forbrenner vist ikke når du sover i følge de. De var helt uenig at du kunne spise deg feit på salat også ...

Endret av Sno
Lenke til kommentar
Var på familiemiddag elns med tanta mi, steonkelen min og stesøskenbarna (visst det er noe som heter det :p )

 

Men en gang vi fikk servert maten, sa den ene gutten; "Æsj, Mamma lager bedre" , og den andre sa bare "Æsj", før han bare gikk.

Begge er 15-16 år...

 

Sånne folk :wallbash:

Her ligger det tydeligvis noe under. Hun som lager maten er stemora til ungene, om jeg har forstått det rett. Det forklarer jo en del.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Var på familiemiddag elns med tanta mi, steonkelen min og stesøskenbarna (visst det er noe som heter det :p )

 

Men en gang vi fikk servert maten, sa den ene gutten; "Æsj, Mamma lager bedre" , og den andre sa bare "Æsj", før han bare gikk.

Begge er 15-16 år...

 

Sånne folk :wallbash:

Her ligger det tydeligvis noe under. Hun som lager maten er stemora til ungene, om jeg har forstått det rett. Det forklarer jo en del.

 

Hoho. Niks, det gjør ikke det.

De bare er sånn. Komplett retards.

Den ene spiller WoW 24/7 (ikke langt i fra) og den andre sitter og leser tegneserier 24/7. Lover.

Lenke til kommentar

Det er akseptabelt å quote en DEL av førsteposten selv om du er første som svarer dersom det er en lang post, og du vil spesifisere en ting i den som ikke nødvendigvis er åpenbart. Dette er derimot veldig skjeldent er en mulighet :p

 

Det som irriterer meg grenseløst er at jeg satt oppe i hele natt og gjorde en labbrapport jeg trodde jeg skulle levere i dag. Gikk en halv time fra solsiden til realfagsbygget på gløshaugen, og kom til låst dør. Mens jeg står der og ser meg rundt på en helt tom plass, og det begynner å skurre i det trøtte hodet mitt at det var VELDIG få folk ute i dag selv om det er mandag etter påske, så kommer det en lærer jeg hadde i høst gående... Når han kom fram til døra så han bare rart på meg, så jeg spurte om det var stengt i dag, og at jeg trodde jeg hadde en rapport jeg skulle levere... Han bare flirte godt og sa det var andre påskedag i dag, så han tvilte på det... :wallbash: Så der står jeg bare trøtt og oppgitt og sukker høylytt før jeg snur 180 grader på hælen og trasker en halv time hjem igjen...

Jeg følte denne fortjente en post her :grumpy:

Lenke til kommentar

Men hvis du svarer på posten foran deg, og det har kommet andre svar innen du har rukket å sende ditt svar, blir det håpløst å forstå sammenhengen hvis man ikke har quotet. Da må man evt gå inn å redigere etterpå og skaper mye ekstra arbeid. Det er også irriterende.

 

(Forsøkte ikke å quote denne posten, så får vi håpe den kommer inn der den burde...)

 

Edit: det gjorde den ikke nei...

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar

@Superparanoid:

Det er ikke noe problem om du gjør slik som jeg har gjort her ;)

 

@Tobias:

Hvis det var til meg, jepp ;) Jeg har noen slike real life gullkorn fra tid til annen, og har selvironi nokk til å oppfatte at det er morro. Men det irriterer alikevell grenseløst, og det tar litt tid før jeg kan sette pris på humoren i det :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...