Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Det trenger ikke a bety at det er slemme hundeeiere :)

Men aa binde en livredd hund utenfor butikken er jo idiotisk; Det er slike hunder som biter nysgjerrige barn som vil klappe.l

Sa ikke slemme hundeeiere, bare uansvarlige. Straks jeg satte meg ned på huk med hunden spratt den mellom beina på meg og sluttet å skjelve...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lå litt i luften synes jeg. de har vært i dette klammeriet i lang tid nå. de klarte seg greit en god stund,men nå gikk det som det gikk.

 

litt synd. det kan jeg være enig i. kan fort ble en kjepp i hjulet for dem dette. får liksom ikke så lyst til å fortsette etter fengselstraff.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Ifølge Dagbladet skal de gå til høysterett, de håper på en mer rettferdig dom der.

 

Edit: Men som du sier SLIguy, det lå i luften.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Det irriterer meg når mennesker rundt deg snakker om hvor dårlige de selv er.

"Huff, jeg er alltid så stygg på håret," "Jeg kommer aldri til å få kjæreste når jeg ser ut som ei heks," "Du er kjempefin, men jeg er så stygg at jeg nesten ikke tør å se meg i speilet."

Greit nok er det mennesker som føler det slik, men det er så irriterende! De kan godt synes stygt om seg selv og ødelegge sin egen selvtillit, men de trenger ikke å kaste alt over andre.

Noe liknende er mennesker som graver etter komplimenter. "(Navn), syns ikke du jeg er stygg på håret i dag?" Man er obligert til å svare Nei hvis man er venn med denne personen, og det er så (for å ikke bli stygg i språket) grenseløst irriterende! Jeg kunne vridd meg lam av sånt.

Lenke til kommentar

Veslevoksen gutt på skolen min som sier ting som feks: Gidder du og ta ett iniativ og komme litt tidligere og vise ansvar?

For det første, han er mindre enn meg. Den andre, han går og later seg MEN han kommer tidligere så derfor tar han visst mer ansvar. At jeg MÅ komme pga jeg forsov meg en gang pga jeg ikke klarte og sovne dagen føre og skole hjalp ikke akkurat. Så da kaller han meg lat og sier at jeg må vise ansvar. FAEN, blir så irritert over sånne arrogante drittsekker som er verre enn de som de liksom kjefter på.

Veslevoksen+arrogant+tror alltid har rett= Teit kamerat du ikke takler mer enn en dag.

Lenke til kommentar
snip

Vil ikke jeg kalle kamerat.

Som sagt, grei i en dag når du er alene med han, in public, an asshole. Og han er ikke av den typen som liksom, er frekkere i public. Bare veldig wanna-be grown up.

To andre irriterende ting han gjør mens jeg var inne på temaet. Han tror han er bestevenn med alle, selv om mange syntes at han er for arrogant. Og han sier kanskje at jeg må slutte og mumle, men så hvis jeg sier at han må passe på seg selv. Så lager han en svær drama scene: Marius, hva er i veien? Hva er det du driver med? Har ikke gjort deg noe? Osv.

Og han tror han snakker så "smart", altså han sier mange ord som liksom skal hørres smarte ut. Problemet er at han ikke vet hva de betyr+ han bruker dem i feil situasjoner ><

Lenke til kommentar

"Øyemark"? :p

Er det ikke slike rusk på linsa? Som beveger seg med øynene, på en måte.

Jeg har hatt slik flere ganger. Ser de daler ned foran meg, og når jeg ser opp, følger de etter :!: Morsom underholdning et per minutter :huh:

 

I dag tok jeg ned gardinene. Planen var å kjøpe nye. Men fant jeg noen jeg likte?? Neei! :thumbdown:

 

 

edit;

dette sier wikipedia om "eye floaters".

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...