Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke starta scooteren min, så jeg kommer meg ikke ut for å kjøpe brus.

Ingen i familien min vil kjøre på butikken, og de venna mine som er her i dalen er syke eller opptatt eller sammen med kjærestene sine og har ikke tid til å møte meg for å finne på noe som kan få tankene mine bort fra brus.

><

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er det som irriterer meg sånn.

Jeg får ikke tak i brus.

Jeg er visst avhengig av bearbeida vann og siden jeg er så lei av saft, det være seg hjemmelaget, husholdnings eller noe random fra gøy eller fun med falsk smak, så får jeg ikke i meg noe særlig annet.

Fuck vann, blir bare mer tørst. Vil ha 1,5 liter first price-brus med appelsinsmak nå ><

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-189621
Ja, det er faktisk grenseløst irreterende med folk som seriøst sitter og legger ut om hvor gode de er. :hrm:

 

 

Jeg synes ikke det er irriterende hvis samme person eier selv ironi :p

 

det jeg synes er irriterende er gaffler som skraper mot talerkner

Lenke til kommentar

Kjedebrev! Random invites til å bli med i grupper eller til å bruke moduler på facebook!!

ARGH!

Disse tingene irriterer meg, og jeg har nå tatt et standpunkt at hvis jeg ser kjedebrev skit på youtube så merker jeg de som spam med en gang. Når jeg treffer rickroll videoer når jeg søker på review av ny hardware rapporterer jeg de som har postet det. :devil:

Lenke til kommentar
irriterer meg over fjortiser på fylla, eller "fylla". drikker 2 pils og en cider så er de dritings -.-

og det er ikke nok med at de leker fulle, men de overdriver det å vere full noe helt jævelig...

 

På tom mage, når man er liten, spinkel og 14 er det fullt mulig og bli småfull på det jo :p

men ja, de kan vel overdrive en del?

 

mulig :)

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at pc'en slo seg helt forbanna vrang da jeg ville brenne en cd før jeg gikk på jobb i dag tidlig. Prøvde først med Media Player, så med Nero, men når BEGGE de 2 streiket og fokket opp 4 av cd'ene mine, så ble jeg irritert. Så strakk jeg meg faktisk så langt at jeg prøvde Itunes, og hva skjedde? Joda, visst faen funka det.

 

Stress!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...