Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag....

 

1. Sto jeg opp og spiste frokost

2. Dro på skolen og gjorde skoleting

3. Dro hjem, spiste og gjorde skoleting

4. Mer skoleting

5. Spiste kveldsmat

6. fortsatte på skoleting

 

Nå er klokka 23:21 og jeg har vondt i ryggen :( Er dette det jeg har lyst til å gjøre helt til jeg er ferdig med universitet?

 

Sukk.... I blant hadde det fristet å levd i et slikt jaktsamfunn. Bare jakte på et par elefanter eller no så har man mat i ei uke. Det er så mye stress i dagens samfunn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Selvgode klassekamerater som skryter hvor god bil de har kjørt, damer de har prøvd seg på i helgen, hvor mye de har drukket på en gang, nesten sex-opplevelser, brunfargen, pcen, hvor mange venner de har på facebook, håret dems, hvor god de er i spill, klærne dems, og listen bare fortsetter og fortsetter...

 

Edited in honor for angry Turtlis

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Vi har ikke mye å skryte av når til og med USA har bedre pasientbehandling enn oss.

90% av amerikanere med hennes sykdom ville ikke engang ha fått like mye behandling som hun har fått så langt. De har ikke helseforsikring, eller så klarer forsikringsselskapet å vri seg unna ansvaret sitt.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at p-knappen på tastaturet har blitt svak. Den registrerer ikke alltid at den blir trykket på.

Tips, en smule forenklet (fordi det krever litt presisjon, avhengig av type tastatur):

Da finner du en liten stjernetrekker og et viskelær, snur tastauret opp-ned, demonterer og pusser på kontaktpunktet. Joda, jeg har gjort det, og med godt resultat ;)

Endret av tjaa
Lenke til kommentar

Ville ikke sagt det var for drøyt.

 

Det er et Saitek Eclipse II. Har lenge hatt planer om å bytte ut led pærene (som er for svake) og har en stund hatt planer om å rense det. Dette blir en ting jeg kan fikse i samme slengen, når jeg omsider får kommet igang (problemet jeg nevnte var et motivasjonsproblem).

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

Irriterer meg at Avid Sonic DVD brenneskiten klikker HELE TIDEN. Skulle levert filmprosjektet igår, men hver gang den er ferdig å transcode, så kommer "tvungen avsluttning, vi beklager, jattjatt". HELVETE. Bare fordi skolepc'ene er STAPP fulle fordi folk ikke kan brenne ut prosjektene sine, og legge dem på minnepenn etterpå. Møkk.

 

Edit: leif.

Endret av Clockworktoy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...