Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle idiotene man møter når man går på ski! Fy flate, møter dem hele tiden. For eksempel de som går to stykker i Single-kø, og som ikke går før det kommer en heis med to plasser ledig, sånn at alle som skal gå aleine blir stående i kø. Eller de som blir stående og vente på en kompis eller noe. Om de ikke skal ta heisen aleine har de faen ingenting i single-kø å gjøre!

 

Og så har du alle idiotene i snowboardløypen som kjører sånn at det ser ut som de skal rundt hoppet, men 5 meter før hoppet er der, så tar de en brå sving og kjører sakte opp på hoppet uten å komme seg helt opp. Dette resulterer jo ofte i at vedkommende faller og folk må stå og vente alt for lenge på å få hoppe. Ekstra irriterende er det når man allerede er på vei til hoppet, og de kjører foran deg uten å se om det kommer noen.

 

For ikke å glemme alle de som tar helt ulogiske og ujevne svinger, sånn atdu bare du bare må satse på at de ikke svinger i deg i det du kjører forbi.

 

Men den aller mest irriterende episoden jeg har vært utsatt for var da jeg hoppet på en ganske stor kul, og på nedsiden satt det en snowboarder og snakket i telefonen. Jeg hoppet 1 meter unna ham, og begge to hadde blitt rimelig kraftig forslått om jeg hadde truffet ham. Jeg stopper nedi bakken når jeg hadde kjørt forbi, og der kommer enda en og hopper på kulen. Han er kanskje 20 cm unna hodet til snowboarderen i det han hopper. Fyren på snowboard enser det såvidt, mens han som hoppet mister kontrollen og tryner litt nedi bakken. Så reiser snowboarderen seg, og kjører rett forbi han som trynte, uten å en gang se på han. Jævla rævhøl!

Endret av Karlson
Lenke til kommentar
- Hvis Norge ikke kaller inn til hastemøtet, og giverlandene ikke kommer med en felles erklæring som oppfyller de overnevnte kravene, vil ikke protestaksjonen utenfor statsministerens kontor bli avsluttet, varsler tamiliene.

 

- Om regjeringen ikke gjør noe, bryter helvetet løs!

Jeg prøver vanligvis å se begge sider av en sak, men ikke når dem har slike meninger.

Situasjonen på Sri Lanka er sikkert forferdelig, men det er ingen unnskyldning for slike aksjoner.

Fremmedfrykten i kjære Norway blir sikkert ikke mye bedre heller.

Lenke til kommentar

At det helvetes posthuset er stengt. Jeg fikk melding om at PS3-en og sakene mine var klar til å hentes i morres. Så jeg gledet meg hele arbiedsdagen og dro til posthuset etter jobb kl. 16. Da jeg kom dit var det stengt og det sto at de holdt åpent på onsdag (i dag) til kl. 13. 13, hva faen er det for noe? Og så er det stengt hele resten av påsken. Yay! Jeg får ikke hentet det før på tirsdag. Faen i helvettes fittepiss.

 

Nei, nå drar jeg til fjells. God påske dere.

Lenke til kommentar
At det helvetes posthuset er stengt. Jeg fikk melding om at PS3-en og sakene mine var klar til å hentes i morres. Så jeg gledet meg hele arbiedsdagen og dro til posthuset etter jobb kl. 16. Da jeg kom dit var det stengt og det sto at de holdt åpent på onsdag (i dag) til kl. 13. 13, hva faen er det for noe? Og så er det stengt hele resten av påsken. Yay! Jeg får ikke hentet det før på tirsdag. Faen i helvettes fittepiss.

 

Nei, nå drar jeg til fjells. God påske dere.

 

Den er sur!

Lenke til kommentar
smeller opp flere ting der stirring er innblandet. bl.a. når jeg går mot bussholdeplassen skal alltid folk se på meg helt til jeg kommer fram. Hvorfor? jeg gjør aldri det til andre ... Samme på bussen, hver gang jeg har betalt tenekr jeg " here we go" så er det alltid folk som limer blikket sitt på meg til jeg kommer meg på plass, ser jeg dum ut eller hva i helvete er det?

 

Sosial angst, følelsen av at alle forhåndsdømmer deg. Ta deg sammen pusekatt.

Lenke til kommentar

Er du veldig opptatt av å se om noen ser på deg, så glor også folk på deg. Fordi oppførselen din skiller seg ut fra resten. Så seinest en fotballspiller på et kjøpesenter i går som var veeeeldig opptatt om noen kjente han igjen. De færreste skjønte at han var kjent, de fleste lurte bare hvorfor han gikk rundt som en tulling og kikket seg over skulderen hele tiden.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Irriterer meg enormt over at det er rød dag på kalenderen i dag! Da får eg ikkje skjermkortet mitt før Tirsdag da eg ikkje er her i helga.

OFF! :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...