Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den er senktet 70millimeter!

Om det er lovlig eller ikke bryr meg ikke i det hele tatt!

Men jeg kjøpte den idag, så skal heve den ihelga!

Vil helst ikke ødelegge hele understellet på en såpass dyr og ny bil (2000) modell!

7502359[/snapback]

Slikt irriterer meg litt.

7503438[/snapback]

 

 

Jeg irriterer meg litt over folk som ska irriterese seg over at noen kjører med ulovlig senking!

Er det så nøye da, bilen ligger mye bedre på veien, det er jo sikrere det!

 

Regler er til for å brytes å!

Lenke til kommentar
Ja, makan. Store gutter og små jenter burde VIRKELIG gjøre samme fysisk arbeid, hele tiden. De er jo nesten ikke forskjellige.

 

Jeg liker forøvrig at du kaller deg EirikBlodøks samtidig som du klager over at lillesøsteren din har mindre å gjøre enn deg.

7503578[/snapback]

 

Irriterte jeg deg grenseløst nå? :!:

 

Prøvde å gi dere et bilde, ikke ta det bokstavelig talt da mann. Jeg sitter ikke å løfter tunge steiner hele dagen, og søsteren min flyr ikke :)

Lenke til kommentar

Enig med deg Blomster :thumbup:

Skolesystemet i Norge er heeelt på trynet :dontgetit:

Og fartsdempere er like ille..

Noen som har kjørt bil langs veien bak strømmen stasjon?

Fartsdemperene er laget som en klump midt i veien :D

Kjører man med et hjul på hver side, merker man ikke at de er der :!:

Men har du lav bil kan du glemme det as..

River med seg forfanger, understell og alt som er :no:

 

Folk as :p

Lenke til kommentar
Jeg hadde en kompiss som skulle bli IKT-Dritsoperatør, han dropppa skola etter ungdomskola, nå jobber han for netcom med en årslønn på 1.2millioner.

 

Der er irriterende

6174166[/snapback]

 

 

fy faen

no vart iallefall EG opggitt, utsatt, irritert og det som verre er. helvete

 

 

irriterar meg og så jævli at dama til ein kompis ALLTID skal klage, mase, syte, kjefte, bestemme, mase, bestemme, syte, mase, mase, bestemme, kjefte ....... you get the point..

stakkaren får jo ikkje lov å gå på butikken omtrent uten at ho skal vete kor han skal, ka han skal kjøpe og korti han kjem heim! FAEN!

seinast idag var eg på besøk hos han og vart rett og slett jaga fordi han skulle vere med HO idag. og en gang tidligare i høst skulle vi på tur ei helg, og då kom ho med mase sitt om at han skulle vere med HO den og den helga om fire + veker så då kunne vi ikkje reise. fjortissfittehelvete eg blir så FORBANNA!

 

 

mislikar og sterkt oppdragsgiverar som går på oss montørar når dei er misfornøgde istedenfor å gå rett til saksbehandler, som tross alt er betalt for å ta imot driten! B.K. (ikkje nevne fult navn), viss du leser dette, dra til HELVETE!

 

 

 

irriterar meg og over slike trådar, blir alltid sittande å lese gjennom alle fleire 100-1000 innlegga.. off.... :!:

Lenke til kommentar
En ting som irriterer meg saftig er folk på bussen som på død og liv MÅ skreve med føttene slik at man selv bare får mindre enn et halvt sete å sitte på. Ok, jeg skjønner at det er nødvendig hvis du veier sånn 300 kilo, men ellers er det bare forbasket idiotisk!  :realmad:

7503720[/snapback]

Jeg bruker å knuffe tilbake, da trekker de fort til seg beina igjen. Men jeg har en kamerat som er stor, og det er veldig slitsomt å sitte ved siden av han. Tar hele plassen. Mister følelsen i armen jo :whistle:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Den er senktet 70millimeter!

Om det er lovlig eller ikke bryr meg ikke i det hele tatt!

Men jeg kjøpte den idag, så skal heve den ihelga!

Vil helst ikke ødelegge hele understellet på en såpass dyr og ny bil (2000) modell!

7502359[/snapback]

Slikt irriterer meg litt.

7503438[/snapback]

 

 

Jeg irriterer meg litt over folk som ska irriterese seg over at noen kjører med ulovlig senking!

Er det så nøye da, bilen ligger mye bedre på veien, det er jo sikrere det!

 

Regler er til for å brytes å!

7503670[/snapback]

 

Jada, du virker som et geni som gjør trafikken tryggere...not

Lenke til kommentar
Den er senktet 70millimeter!

Om det er lovlig eller ikke bryr meg ikke i det hele tatt!

Men jeg kjøpte den idag, så skal heve den ihelga!

Vil helst ikke ødelegge hele understellet på en såpass dyr og ny bil (2000) modell!

7502359[/snapback]

Slikt irriterer meg litt.

7503438[/snapback]

 

 

Jeg irriterer meg litt over folk som ska irriterese seg over at noen kjører med ulovlig senking!

Er det så nøye da, bilen ligger mye bedre på veien, det er jo sikrere det!

 

Regler er til for å brytes å!

7503670[/snapback]

 

Jada, du virker som et geni som gjør trafikken tryggere...not

7503844[/snapback]

 

 

Og hvor er ikke det tryggere hen?

Skaff deg litt peiling du!

 

Bedre veigrep, fører til større sikkerhet!

 

Kanskje ikke når det er snø, men det er det ikke nå!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...