Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som irriterer meg grenseløs er folk som absolutt MÅ ha vært med på ALT og når de forteller om det er det så usannsynlig at alle vet det er bullshit!

 

Det samme med folk som får så jævelig vondt av alt og skal skal klage over hvor vondt de har det i lang tid etterpå.. Ja, greit hvis du knekker noe, eller skader deg ordentlig, men er det noen som så vidt er borti deg, trenger man ikke gå rundt å klage over hvor vondt det er i flere timer! Faen blir irritert as! Noe smerte får man tåle!

 

Kjenner èn av den typen som passer til begge beskrivelsene :!:

Voks opp a! :wallbash:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Blir skikkelig irritert av folk som skal ha så mye oppmerksomhet. Noe som blir en uvane tilslutt, at de alltid gjør noe som folk skal kommentere eller flire av.

 

Blir også irritert over folk som skal være stolt over nye ting de har kjøpt at de går å veier det forran trynet til folk bare for å få høre hvor stilig eller fint det de har er.

 

Samme med folk som er tøffe i trynet og tror de er kule.

 

Åhhhh, er mye jeg blir irritert av. Må finne på noe å gjøre.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Å ligge å være redd for å forsove seg til jobben dagen etter. Og så ikke klare å sove ett sekund hele natten pga det. Plagsomt  :(

7509768[/snapback]

 

Wow, den kjenner jeg til. Av og til døgner jeg bare for at jeg ikke skal komme for sent til skole/jobb.

7510330[/snapback]

 

Denne uken så har jeg forsovet meg 3 av 5 dager. Artig det gitt.

Lenke til kommentar
Å ligge å være redd for å forsove seg til jobben dagen etter. Og så ikke klare å sove ett sekund hele natten pga det. Plagsomt  :(

7509768[/snapback]

 

Wow, den kjenner jeg til. Av og til døgner jeg bare for at jeg ikke skal komme for sent til skole/jobb.

7510330[/snapback]

 

Denne uken så har jeg forsovet meg 3 av 5 dager. Artig det gitt.

7510963[/snapback]

Hva fasken? Akkurat det samme har jeg! Kunne sagt det helt likt, ordrett!

Lenke til kommentar
Hva med vekkerklokke?  :p

7511445[/snapback]

Du har aldri sovet gjennom vekkerklokka? Eller slått den av i søvne? For det har jeg gjort mange ganger...

7511463[/snapback]

Det skal godt gjøres med litt motivasjon og en velplassert alarmklokke (det vil si at den er plassert slik at man er nødt til å reise seg, og helst i nærheten av lysbryteren slik at man blir fristet til å slå den på.

Lenke til kommentar
Folk som irriterer meg grenseløs er folk som absolutt MÅ ha vært med på ALT og når de forteller om det er det så usannsynlig at alle vet det er bullshit!

 

Det samme med folk som får så jævelig vondt av alt og skal skal klage over hvor vondt de har det i lang tid etterpå.. Ja, greit hvis du knekker noe, eller skader deg ordentlig, men er det noen som så vidt er borti deg, trenger man ikke gå rundt å klage over hvor vondt det er i flere timer! Faen blir irritert as! Noe smerte får man tåle!

 

Kjenner èn av den typen som passer til begge beskrivelsene :!: 

Voks opp a!  :wallbash:

7508438[/snapback]

Prøve bdsm? :!:

 

Den var vel litt stygg, men back to topic.

 

* At jeg ikke har øyd på dataen er irriterende, spesielt vis du tenker på at jeg kanskje får nye høytalere til jul (som jeg har sikla på lenge)

* At jeg har mista nøklene mine irriterer meg no sjukt.

* At det alltid er noe tull med dataen min, som virus, spyware, hacke angrep osv. Ender alltid med at jeg må formatere. :(

* Jeg klør på ryggen, det er irriterende, spesielt når jeg ikke får klødd meg.

* Folk som snakker med meg på msn, som bare sier: Hei! Skjer'a? og ikke noe mer.

* At det er rotete på rommet mitt, og at jeg må rydde før jul.

* Jeg har masse lekser som skal leveres før juleferien. (Halvveis)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...