co2 Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 At jeg bæsja rimelig hardt på leggen på eksamen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Hadde norskeksamen i dag, i gymsalen. Der var vi 106 stykker. Man kan jo tenke seg til hvordan det hørtes ut etter russetida og alt. *SNIIIIIIIF* *HOST* *HOST* *SNIIIIIIIIIIIIIF* x20000 Fint at de også lot aircondition beregnet på en gymsal stå på under hele eksamen. Nå sitter jeg faen meg og hoster selv. Hvilken historiker var det som levde i steinaldertiden da? Det er basert på arkeoligiske funn og vitenskapelig metoder. Og faktisk var det historikere der også, helleristninger. Endret 21. mai 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Aldri sykla så fort til skolen før, og når jeg kom fram 08:50 så sa hun ene vakten "Ser ut som alt går bak fram idag". Jeg hadde tatt på meg genseren feil vei og alle lo. Haha! Herlig! Hybelnaboer som spiller høy musikk. DUNK DUNK DUNK DUNK Endret 21. mai 2010 av wingeer Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 "Happy børsdei to ju" Hvordan får de rth til å bli s? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Glemte å oppgi "Kilder" på nynorsk eksamen i dag, selvom jeg ikke har tatt i bruk noen kilder. Da må man visst skrive "Har ikke brukt noen kilder". Endret 21. mai 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Det er basert på arkeoligiske funn og vitenskapelig metoder. Og faktisk var det historikere der også, helleristninger.Og alle disse konkluderer med at steinaldertiden var ca 1 time med matsanking, og så resten av tiden ble brukt på lek og sex? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Hybelnaboer som spiller høy musikk. DUNK DUNK DUNK DUNK Join the club Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg finner det litt skremmende at kun en av dere har klart å skrive norskeksamen riktig. Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg finner det litt skremmende at kun en av dere har klart å skrive norskeksamen riktig. Haha, jeg la faktisk også merke til det. Husker den dagen alle fikk vite hva de kom opp i, så skrev jo alle teitingene hva de kom opp i på facebook. 1 av 10 hadde skrevet det rett. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 En ting som irriterer meg grenseløst, er når folk skriver "hvis" istedet for "som har" eller "som er". Lenke til kommentar
mrsK Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Irriterer meg kraftig over folk som sier "Hvem bok", "Hvem hus bor du i" etc. Det er feil, selvom jeg får mange tilbakemeldinger som sier det motsatte når jeg kommenterer det! Rett og slett... feil! Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Åh, ja. Det er forferdelig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 En ting som irriterer meg grenseløst, er når folk skriver "hvis" istedet for "som har" eller "som er". Ehh, hæ? Kan du komme med et eksempel? Det har jeg aldri sett før, tror jeg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Eksempel:Blablabla, som Andreas, hvis foreldre alltid elsket ham. Jeg brukte det seinest på eksamen i dag. Endret 21. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Aha. Det var da også noe å irritere seg over, det er korrekt norsk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Kom på i dag at jeg hadde glemt overskrift på norsk eksamen teksten min........................... Du hadde norsk(...)eksamen, sa du? Jeg irriterer meg over at jeg klarte å mista mopednøkkelen min i dag. Fy faen. Gikk heldigvis tilbake på butikken jeg hadde vært på rett før, og de hadde funnet den og lagt den bak kassa. Tenk om jeg måtte ha trillet den hjem O_O. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Irriterer meg at jeg er solbrent i nakken. Sånn går det når en jobber ute hele dagen. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Irriterer meg at jeg jobber inne og slutter når sola går ned. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 De jævla lange gruppene som er på Facebook! DØØ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg