Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FAEN ta "itslearning". Jeg skrev inn det riktige passordet, men det var visst feil. Nå er hele JÆVLA skrapet låst og jeg får ikke åpnet dritten igjen før i morra forhåpentligvis. Eksamen er til fredag. Helvete!

Endret av Audi TDI
Lenke til kommentar

Verdens villeste sportsgrener som går på Viasat 4 nå.

 

Faen meg det verste programmet jeg har sett, programlederne er noen sykt barnslige testosteronbomber som skal teste andre sporter.

 

Jævlig homofober.

Rævhull av en humor.

 

Typisk amerikansk program.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Norkse leger. Late og engasjerer seg ikke når pasient (meg) snakker.

Utenlandske leger er ikke akkurat bedre.

De jeg har erfaring med, har ikke klart å lære seg norsk, og har også relativt dårlig engelsk, og å forvente at jeg skal kunne tysk, litauisk, estisk, polsk eller nigeriansk (eller hvor søren den afrikanske legen jeg snublet innom i i en bondekommune i Sør-Trøndelag var fra) for å kunne si hva som er galt med meg, evt. forstå hva vedkommende prater om, er relativt high hopes altså.

 

Sånn ellers irriterer jeg meg over at Steinkjer tapte mot RBK, at jeg fortsatt er syk og at jeg lei av å høre på musikk, sove, se film, lese og å gjøre ting jeg finner interessant.

Og at strøm er dyrt slik at jeg ikke har råd til å ta i bruk AC-en min her oppe, vifte ikke hjelper så forbanna mye og at så lenge sola står og steiker inn vinduet mitt hele tiden mens den er på det sterkeste, hjelper det ikke så alt for mye med vinduet oppe heller.

 

Ooh, og pollen. Til helvete med pollen! ><

Lenke til kommentar

Hm, de jeg har vært hos siste halvåret har jo vært kjempebra! Eller, hun første sank litt, pga. skade i tommelen så hun ikke kunne presse hardt nok.. Jeg er egentlig litt usikker på han siste, enten var han drit god, eller så var jeg veldig tett i huet. Hadde jo nettopp slått hue hardt i bakken :p Veldig hardt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...