Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fuck satans VG som skriver om "rikingen". Hvem er disse menneskene?? Totalt ukjente for meg.

 

post-35043-1274125552,2217_thumb.png

 

Lurer på hva denne luksushora hadde sagt om han hadde mistet alle pengene?

 

Hvis det er noen trøst så ble han slått ned med et shotglass på byen her i Tromsø forleden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

i dag så var jeg aleine i svømmebassenget. Dvs jeg hadde 8 baner for meg selv. Litt ute i min perfekte 400m så kommer det en mann som skal svømme. Det var 7 baner ledig. Vet dere hviklen bane han tok? Han valgte min! Fy faen :wallbash::realmad:

 

Etterpå så skulle jeg i butikken. Det var en ganske lang kø i kassa, så de bestemte seg for å åpne en ny kasse. Mannen som var først i den forrige køen gikk rett til den nye kassa, han gikk også forbi ei gammel dame ( med en handlekorv full av masse varer ) Damen mente at hu var først ( siden hu stod bakerst i den første køen) og begynte å kjefte på mannen, som skulle kjøpe seg melk og 1 vannmelon.

Lenke til kommentar

Har absolutt ingenting i mot varmen. Det er bare det at her jeg bor har det vært en forferdelig kald vinter. Og gradene har steget utrolig kjapt nå, og ikke gradvis. For 3 dager siden var det 5 grader, og nå er det 22. Kroppen får jo helt sjokk.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Det er vel nesten bare dritt på tven hele året uansett.

 

Irriterer meg at Visat 4 viser den samme It's Always Sunny in Philadelphia sessongen om og om igjen. Det er noe av det eneste bra som vises på TV.

Kjøp/last ned alle fem sesongene, og se fra start til slutt. Det gjorde jeg. Møkkamorsom serie.
Lenke til kommentar

i dag så var jeg aleine i svømmebassenget. Dvs jeg hadde 8 baner for meg selv. Litt ute i min perfekte 400m så kommer det en mann som skal svømme. Det var 7 baner ledig. Vet dere hviklen bane han tok? Han valgte min! Fy faen :wallbash::realmad:

 

 

Hater imbesiler som det der. Tenker alltid i ettertid at jeg burde ha sakt ifra til vedkommende, men jeg gjør det aldri.

Lenke til kommentar

Min Asus Eee 1101HA har GMA500 og 720p-oppløsning, men vil ikke anbefale den da den er relativt svak generelt.

 

Denne har Nvidia Ion: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=598376

 

Denne skal klare HD: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=576843

 

Det er bare å lete i en viltvoksende jungelen av netbooks, let etter Nvidia Ion baserte helst, da disse har en akseptabel ytelse. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...