Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Hadde norsk fagdag i dag.

 

Læreren startet med å si at vi skulle legge ned PC-ene, vi trengte visst ikke dem i dag. :nei:

 

Da gikk jeg bare rett og slett, 7 timer med norsk uten PC er umenneskelig.

Uhm, hæ?

Glemt hvordan du skriver for hand, eller? :p

Skolen min er en ren PC skole, alt vi gjør er på PC. Det hender at vi får en og annen prøve på papir, og det er et rent helvete. Håndskriften min er blitt helt forferdelig etter at jeg begynnte på VGS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den bloggen er bare underholdning.

 

Faens moderne samfunn! Vi mennesker er ikke laget for å jobbe hver dag og stresse slik som vi gjør!

 

Menneskene stresset mye mer før. Før var det ikke noe som hette fritid. Barn, som voksne, måtte jobbe hele den våkne tida si bare for å kunne overleve så vidt det var. Problemet er vel heller at folk er blitt for vant til luksusen i det moderne samfunnet.

Lenke til kommentar

 

Faens moderne samfunn! Vi mennesker er ikke laget for å jobbe hver dag og stresse slik som vi gjør!

 

Menneskene stresset mye mer før. Før var det ikke noe som hette fritid. Barn, som voksne, måtte jobbe hele den våkne tida si bare for å kunne overleve så vidt det var. Problemet er vel heller at folk er blitt for vant til luksusen i det moderne samfunnet.

 

Du er ikke langt nok tilbake i tid.

Lenke til kommentar

Er du nummen i venstrearmen?

Nei, tvert i mot. Det gjør vondt i hele kroppen. :p

 

Hadde norsk fagdag i dag.

 

Læreren startet med å si at vi skulle legge ned PC-ene, vi trengte visst ikke dem i dag. :nei:

 

Da gikk jeg bare rett og slett, 7 timer med norsk uten PC er umenneskelig.

Uhm, hæ?

Glemt hvordan du skriver for hand, eller? :p

Skolen min er en ren PC skole, alt vi gjør er på PC. Det hender at vi får en og annen prøve på papir, og det er et rent helvete. Håndskriften min er blitt helt forferdelig etter at jeg begynnte på VGS.

Skolen min var det motsatte da jeg gikk påbygg, mens vi på påbygg ble satt til å være en test-klasse og fikk / ble oppfordret til å bruke PC og flere ville helst skrive for hand. Weird people. Jeg har i ettertid, typ her på høyskolen, funnet ut at det ville nok vært best om vi ikke hadde hatt tilgang til PC, i alle fall så lenge alt for mange eksamener fortsatt krever at du gjør ting for hand med penn og papir. Som eksamen i PHP f.eks. :p

Lenke til kommentar

Menneskene stresset mye mer før. Før var det ikke noe som hette fritid. Barn, som voksne, måtte jobbe hele den våkne tida si bare for å kunne overleve så vidt det var. Problemet er vel heller at folk er blitt for vant til luksusen i det moderne samfunnet.

Ja, folk stresset kanskje mer før – men på en helt annen måte. I dagens samfunn er det vanligvis lagt opp til et arbeidsskjema med mye press, dette var for eksempel ikke tilfellet til samme grad før. Logikken tilsier at dette fører til mer psykologisk stress eller press, mens før var det muligens mer fysisk press. Men for all del, det var og er differanser når det gjelder dette, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

At folk som er gode i data blir irriterte på folk som ikke er gode i data. Jeg går ikke rundt å irriterer meg fordi de fleste ikke kan demontere en AG3 eller vet hva en hevarm er. Og NEI data er ikke basic kunnskap som alle burde vite om.

 

Hva er samfunnet våres bygd på? Data. Moderne Våpensystemer? Data. Skole? Data. Fritid? Ofte data deg også... Jo det er basic kunnskap i dag.. ihvertfall det å kunne finne ting på egenhånd på nettet.

 

SATANS MANNSKIT! KVA ER POENGET MED Å BRUKE TUSENVIS AV KRONER PÅ TASTATUR OG MUS NÅR DET FØRSTE DEI GJER ER Å KLIKKE OG HA DRITDRIVERS?

 

Roccat kone mushjulet blei øydelagt, går ikkje å vippe musehjulet til sida. Nå er eg lamma. korleis i svarte skal eg bytte faner? Kan IKKJE klikka på tab'en. Og høgre shift-knapp på mitt lycosa er fucka. Og maskina klikka nettopp midt i ei runde BC2. Når eg skrur den på att, må eg ta ut og inn USB'en til Roccaten for at den skal funke. Og firefox vart også avslutta, så mitt u-lagra minecraft spel forsvann.

 

Det einaste eg har hatt hittil som ikkje har gått apeshit er logitech X-530.

 

Logitech G15v2 + Razer Deathadder her, ikke noe problemer.

 

Irriterer meg dog over det at musen nekter å flashe firmware >.<

Endret av Wolfie276
Lenke til kommentar

Kom på i dag at jeg hadde glemt overskrift på norsk eksamen teksten min...........................

 

Haha :D

Jeg greide å forsove meg til eksamen idag.

Våkna 08.40.

Fant noen klær i full fart, når jeg var på vei ut døren så ringte en kompis å sa "Må du komme deg på skolen!"

Så når jeg var kommet til garasjen for å ta ut sykkelen min så ringte rektoren "Må du komme deg til eksamen" så svarte jeg "Er der om 2 minutter". Aldri sykla så fort til skolen før, og når jeg kom fram 08:50 så sa hun ene vakten "Ser ut som alt går bak fram idag". Jeg hadde tatt på meg genseren feil vei og alle lo. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...