Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SATANS MANNSKIT! KVA ER POENGET MED Å BRUKE TUSENVIS AV KRONER PÅ TASTATUR OG MUS NÅR DET FØRSTE DEI GJER ER Å KLIKKE OG HA DRITDRIVERS?

 

Roccat kone mushjulet blei øydelagt, går ikkje å vippe musehjulet til sida. Nå er eg lamma. korleis i svarte skal eg bytte faner? Kan IKKJE klikka på tab'en. Og høgre shift-knapp på mitt lycosa er fucka. Og maskina klikka nettopp midt i ei runde BC2. Når eg skrur den på att, må eg ta ut og inn USB'en til Roccaten for at den skal funke. Og firefox vart også avslutta, så mitt u-lagra minecraft spel forsvann.

 

Det einaste eg har hatt hittil som ikkje har gått apeshit er logitech X-530.

Lenke til kommentar

Logitech sine drivere er greie, ikke leaker de og er stort sett stabile. :)

 

SKOLE irriterer meg! De skal alltid prakke ALT om gangen på oss! DET ER SÅ HELVETES LETT Å BARE LAGE OPPGAVE FREMFOR Å GJØRE DEM!!!11ONE

 

Faens moderne samfunn! Vi mennesker er ikke laget for å jobbe hver dag og stresse slik som vi gjør!

 

Adios! Jeg flytter til en av de øde Route 66 - byene og blir en hippie!

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Roccat kone mushjulet blei øydelagt, går ikkje å vippe musehjulet til sida.

Gjør som meg, kast driten i veggen. (Har hatt 2 stykk)

Kjøpte meg en Microsoft Intelli 3.0 å er dritfornøyd.

Lenke til kommentar

Husker ikke helt hvem, men ihvertfall var det dette med Blærum. Det er ikke rart i at de får den statusen blant oss normale folk når jeg leser slikt som dette. Slike folk må "vokse opp" og forstå litt. Blir for dumt og jeg vet ikke om jeg skal le eller nagle trynet fast i veggen. Spesielt den første der med bønder. Hva faen veit folk fra Blærum om Norge egentlig? Nei, vi NORMALE folk burde lage et bur og plassere alle Blærums sosser inni det for så og senke det på havets bunn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...