Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei, driver å ser på paintball. Har kjøpt utstyr

1 x GI Sportz Carbon Tank 1.1L - 300BAR med GI reg 1.439,- 1 x GI Sportz - 2 Star - 2000stk 341,- 1 x 200 skudds magasin 26,- 1 x Dye Rotor - Bomber Grey 1.457,- 1 x Planet Eclipse ETEK4 AM - Black 4.049,- 1 x SA Pro-Fog Antidugg Spray 100ml 89,- 1 x Proto Alpha Pod - 140skudds - 4stk 89,- 1 x HK Army Løpskondom V2
- Farge: Sort/Grønn 89,- 1 x M12 Distraction Canister Grenade 170,- 1 x HK Eject Pack - Camo
- Størrelse: 3+4 449,- 1 x Eclipse Camo Tanktrekk 1.1L 68CI 224,- 1 x Dye i4 - Black 854,-

 

Men lurer på om jeg kommer til å spille mere woodsball en speedball, er da Eclipse Etek4 en markør som fungerer da eller bør jeg gå for en tippman x7 phenom? Gjerne kom med tips eller ting jeg bør endre på det lista mi.

 

Takker for svar :)

 

Hvilken side er også best å handle på? Har handlet på gameon.no men er pbstore.no bedre?

 

Med tanke på lufttanker hvor mye stor trenger vi? Har en 12L 300bar hvor lenge vil det holde for la oss si 4 stk 1.1L 300 bar tanker.

Endret av Tigergutt92
Lenke til kommentar

Jeg ville ikke valgt tippmann om du klarer å drive vanlig vedlikehold av markøren din. Du har mye mer igjen av en Etek4 f.eks, selv om du bare spiller woodsball. Du har også da muligheten til å bli med på speedball om du ønsker senere.

Du kan også få en bra deal på brukt utstyr på splat.no forumet. Ellers er gameon en seriøs og grei bedrift, personlig hatt litt feil på vareplukk hos pbstore.no. Og vet det er flere som har klagd på dem, men de har veldig gode priser til tider.

Ellers har du http://www.paintballweb.no/ og http://www.paintball24.no , men prisene er gjerne noe høyere.

 

12L 300bar holder til noen fyllinger, men om dere skal spille mye, er det ofte greit med mer. Men dette er noe dere finner ut ganske fort, er stor forskjell på hvor mye luft man bruker, både pga markør og spillestil.

Lenke til kommentar

Støtter opp om at Etek4 er et mye bedre valg enn Tipmann. Hvis du har lyst til å spille reball (gummiball) om vinteren er Virtue Spire et bedre alternativ enn Rotor, men til paint er Rotor bra.

 

 

Gameon er store og seriøse. Har også hørt om et par som har hatt problemer med pbstore, men pbgear er et annet greit alternativ.

 

På bruktmarkedet har det vært veldig lite aktivitet i det siste, større mulighet for å finne noe enten på Facebook eller på Finn.

Lenke til kommentar

Takker for svar :)

 

Hvordan er det med ekstra utstyr til etek4? Hvis man har lyst på sikte og slikt. Vil dere si det er nødvendig i woodsball/generelt?

 

Vi har 1 12L 300 bar tank, tenker å starte med dykking, vil det da holde med en 12 L 300 bar tank til eller blir det for lite? Hvis man tenker seg en helge tur i skogen.

Lenke til kommentar

Ingenting ekstrautstyr til Etek 4.

Har kun spilt woodsball 2 ganger, så kan ikke si noe der. Til speedball trenger/skal du ikke ha noe sikte eller slikt.

 

Hva mener du, skal du dykke og om den tanken er stor nok? Det vet jeg ikke, men den tanken holder til en del fyllinger ja, avhengig hvor mange som skal fylle.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Best offer som gjelder på tipmann utstyr , det mange brukte til salgs og få som har spilt paintball mere en 2 ganger som kjøper de .

 

1,1 tanke , 600-1000 , har den ikke pi meket går den for mindre , trenger den tryktest så enda mindre . jt maske 200-300 , ståltanken kan du prøve og kaste på noen , game on selger disse for så lavt som 200 ny og de må tryktestes hvert 3 år .

 

 

ellers så finnes det mange grupper på Facebook som er gode til og selge utstyr på , veldig mange som er aktive inne pb bruker ikke finn pga latterlige brukt priser .

 

splat.no er rimelig dødt for tiden

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ja, lagd ned for en stund siden den eneste speedball-banen.

Skal han? Har ikke hørt noe? Var en tid tilbake Pbgear og faren min snakket om å kjøpe en kuppel/hall, men det ble det ingenting av. Vet ikke om han har snakket om noe annet, finner inte noget ihvertfall!

Endret av Lami
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Prøver å vekke litt liv igjen i denne tråden jeg.

Er det noen kloke mennesker som kan sette en bruktpris for meg? Til sammen kosta alt over 11k og er ikke brukt mer en 20 ganger

Guerrilla Air Carbontank 68ci

Planet Eclipse Bottle cover
Planet Eclipse ETEK 4 LT og boksen pluss reserve O ringer
Planet Eclipse pants størrelse xl
Planet Eclipse jersey
HK eject 4+3
Pods 4stk
Dye i4
Empire prophezy z2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...