Gå til innhold

Nå er det nok!


Anbefalte innlegg

kjenner ikke bakgrunnen til denne tråden, men Off topic er ca det eneste sted jeg vet om på forumet der folk ikke eier moralske hemninger, toleranse, eller normal folkeskikk. Var ikke sjokkert over at de fleste som tullet med denne tråden var født i 89 eller liknende.

 

uansett; det er så mye drittkastning her inne at jeg enda lurer på hvorfor moderatorene ikke gjør noe.

Ja, jeg har fått en del, men tror jeg besvarte det meste med samme mynt, så skal ikke klage. Endte med sensur fordi jeg slang for mye tilbake til to personer som jeg enda ser på som *sensurert*

 

Loeve: tydeligvis er du lik over alt. Det lille jeg har lest fra deg var nok til å komme frem til det samme som du innrømte =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
uansett; det er så mye drittkastning her inne at jeg enda lurer på hvorfor moderatorene ikke gjør noe.

5556662[/snapback]

Jeg tør faktisk påstå at det er utrolig lite tull på dette forumet i forhold til de fleste andre fora der ute. :)

5556730[/snapback]

 

nekter ikke for det, men det betyr ikke at alle skal oppføre seg som mobber eller hetse personer for det :)

Man kan alltid argumentere med at andre steder er verre enn der en selv er, men det er en billig unnskyldning for å skyve vekk problemene :)

Lenke til kommentar

Det er litt slitsomt å måtte lese innlegg hvor folk prøver å være morsomme og sarkastiske all the time. Det hender ofte at diverse tråder får flere tullesvar en seriøse svar, men det er vel sånn det skal være her i OT-delen. Litt trolling nå og da går greit. ;p

Lenke til kommentar

Håper bare ikke noe av det sippegutt poster får noen følger. Har bare lest den delen av SO4 som eskalerte, og det eneste som skjer er at han tar seg nær av noe som åpenbart er en spøk, og nærmest ber om å bli driti ut.

 

Jeg synes den selvmordsbruksanvisningen var dritmorsom, skål for den! :thumbup: I motsetning til hva noen her sa tidligere kan man selvfølgelig spøke med selvmord som med alt annet. Det kalles svart humor, og jeg så ikke noe galt i postingen av det bildet i det hele tatt. Det var harselas over emo-tendenser og ikke en oppfordring til å ta sitt eget liv.

Lenke til kommentar
Null sympati, sorry. Internett er temmelig spisse saker, gro deg litt tjukk hud eller hold deg unna hvis du er redd for å bli såret. Alfa Omega på forumet er uansett å ha _selvironi_.

5554028[/snapback]

Jeg tror faktisk du glemte å lese noe, den gangen du registrerte deg på dette forumet.

Retningslinjer

Netikette

De gjelder for deg som alle andre. Å vise normal folkeskikk gjelder også her, og fordi om det er lov å kjøre i 80 kmt på en smal og svingete vei, gjør man det ikke hele tiden. I virkeligheten utenfor kommunikasjonsmedier som Internett, er konsekvensene for å oppføre seg som en bleie, ganske store. Selv om du ikke møter de samme konsekvensene her, bør du ta til vett og og oppføre deg litt bedre. Du ble vel ikke utvist fra forumet uten grunn heller, sist?

Lenke til kommentar

Vel, for å ta tråden seriøst igjen: Synes det er på tide at mod. og admin. tar er aldri så lite oppgjør med en del av oppførselen i OT. Oppfører folk seg som idioter så er det da ingenting i vegen for å banne de.

La meg nå minne om følgende:

#15: Moderatorer kan stenge tråder og utestenge brukere for grunner som ikke står nevnt i retningslinjene. I slike tilfeller gis en begrunnelse for stengningen av moderatoren som foretar denne. Evt. klager rettes til moderatoren eller forumstyret pr. e-post.
Forumet er ikke en rettighet!

 

Husk at forumet (og Internett generelt) ikke er en rettighet, men et tilbud. Du kan bli fratatt tilbudet, og dette er du nødt til å respektere. Tenk derfor alltid godt over hva du skriver, slik at du er sikker på at det ikke bryter med retningslinjene, og ellers med god folkeskikk.

 

Jeg veit godt at flere internt ønsker å banne et par stk her på forumet pga dårlig generell oppførsel. Eneste som stopper de/dere synes å være at det vil være en upopulær avgjørelse. Vel, det er dere som bestemmer over forumet, ikke vi brukere. Dessuten tror jeg det vil bidra til et bedre miljø på forumet igjen.

 

La meg også minne om følgende:

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

Denne mener jeg ikke blir benyttet ofte nok.

Lenke til kommentar

Altså.. Hvorfor i det hele tatt gidde å bry seg?

Til og med jeg. Uansett humør klarer å la vær å klikke i vinkel fordi noen virker negative eller useriøse.

Du klager over at du blir kallt emo.. sjekk ut emo-tråden.. skal du ta deg nær av det også?

Folk bør få lov å ha egne meninger uansett hva det skulle være.. Om det er seriøst eller ikke.

 

Jeg personlig har aldri fått klager på ett rapportert innlegg.. Kan kansje være det at jeg faktisk ikke går rundt å rapporterer absolutt alt som er litt utenfor mitt interresseområde og jeg kansje ikke synes er noe morsomt?

 

Du bør seriøst gå i deg selv og heller holde deg vekke fra forumet om det er slike ting dårlige dager ender opp med.

 

Skriver ikke for å være teit eller noe sånnt.. bare vil ha deg til å forstå at det faktisk går an å ta ting med en klype salt.

 

Lunchtime :D

Lenke til kommentar

Spøker er aldri mer morsomme en den som er "offer" for spøken synes.

 

Om noen ikke liker ot-gjengens humor ber jeg ot-gjengen respektere dette iallefall mot denne personen.

 

Hvis ikke så kan det føre til advarsler og "ferier" da man faktisk SKAL være høflig og hyggelig mot hverandre ifølge våre retningslinjer.

 

Jeg tror ikke at vi har tenkt til å stramme inn noe på OT (ikke at jeg har vært med i noen diskusjon på det) - men om noen føler seg tråkket på, så VIL vi ta det opp med de det gjelder.

 

Dette er slik jeg ser det, og ingen offisiell uttalelse fra moderatorene :).

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...