Gå til innhold

Nå er det nok!


Anbefalte innlegg

Oh boohoo! Enig med Loeve. Poster noen i Deppetråden som har med kjærlighet å gjøre, så kommer trådstarter; "Post i tråden MIN!!1"

 

Du kan ikke regne med at alle liker deg på et forum med så mange mennesker. Noen er frekke i kjeften, andre er hyggelige, noen sender deg PM om at de er kåt på deg. (Fredrikrb :ermm:) mens andre lager et personlig jiihad hvis man sier noe feil.

 

Så. Adjø.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dere kommer ingen vei med å diskutere om OT baren er useriøst eller ikke, men alle vet selv utifra hvor de liker mest å poste, hva som er tull, og hva som skal tas seriøst..

 

Det bildet som Loeve posta er ikke en ny en, og jeg syntes den er kjempemorsom, selv om jeg forstår godt at andre folk med forskjellig bakgrunn fra meg syntes den er for jævlig og respektløs.

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg vært så lenge medlem på dette forumet, har da lest en god del poster. Og det er spesielt 2 personer som virker totalt uintelligente og frekke, og da mener jeg HalTan og LarsP.

5554353[/snapback]

Tull! LarsP har stor kunnskap om film og musikk og spriter opp forumet en del hakk. Og HalTan? Ja, han spriter i hvertfall opp forumet.

Lenke til kommentar
de prøver vel sårt å bli den neste øyvind dahle

5554365[/snapback]

Det er bedre å idolisere han altså?

da mange allerede idoliserer lars som om han var gud selv. noe jeg må si er litt trist  ;)

5554365[/snapback]

Nesten like trist som å lyge på seg høyere alder, musikkunnskaper og at de tar mer i benken for å få mer repsekt på forumet.

Lenke til kommentar

Så ble det jaggu litt underholdning i dag også...

 

Nå har ikke jeg vært så lenge medlem på dette forumet, har da lest en god del poster. Og det er spesielt 2 personer som virker totalt uintelligente og frekke, og da mener jeg HalTan og LarsP.

5554353[/snapback]

 

Takk for anerkjennelsen. (Hva med å lese litt utenfor OT-kategorien, der både jeg og Lars har bedre ting å gjøre enn å be folk ta selvmord?). :)

 

Forøvrig så skal jeg ikke nevne navn, men jeg kan liste opp en hel haug med forumbrukere som langt på vei er mye frekkere og mer direkte enn både meg selv og LarsP, uten at det har noen konsekvenser. Dersom du trekker intelligens inn i beregningen, vokser plutselig lista til det tidobbelte.

 

mhm, virker veldig som om det for noen handler mer om å skrive komiske ting som andre skal qoute og le av, enn å skrive meningsfylte innlegg

5554365[/snapback]

 

Jeg skriver stort sett innlegg med mening, DET trenger likevel ikke å stå i veien for å benytte humor, ironi eller sarkasme for å få fram et poeng. Og nei, det er ikke en "Internett-greie" der jeg er stor i ord og liten på jord og gudhvethva, egentlig. Jeg ble den heldige vinner av prisen "årets mest sarkastiske" på årets juleball. Heh. :)

 

Da syns jeg det er på tide at de tar seg selv et tak i nakkeskinnet, for hos meg får ingen respekt før de gjør seg fortjent til det.

5554383[/snapback]

 

Jeg er ikke ute etter din respekt, egentlig. Jeg er bare meg selv, lik meg eller hat meg.

 

Så kanskje er det snakk om popularitet.

Vell, hvis man er opptatt av å være populær på nettet hvor ingen kjenner deg i virkeligheten, er man bare barnslig, dum og usosial. Hvis man har et slikt behov på nettet, da tror jeg det er noe disse menneskene mangler i den virkelige verden. Det eneste stedet de kan være store er på nettet, når de går ut av døren så er de den personen som alltid er under alle de andre.

 

Takker for den tanken. Den fikk meg til å tenke over hvor patetiske disse er :)

 

YOU WON THE PRICE! :cool:

 

*LOgge på en gang til*

 

Når jeg får beskjeder som denne så mener jeg visse forumbruker har gått over en grense for hva som kan betegnes som morsomt. Ja, det er søppeldelen på et forum, men du ber fan meg ikke noen om å ta selvmord. Skulle visst at første srkibent i denne tråden var en liten jævel og hadde lyst å skrive et eller annet tull i denne tråden, men han skjønner jo faen meg ikke poenget!

 

Kort og godt: Selv om det er søppeldelen av et forum, så ber man ikke noen ta selvmord.

5554426[/snapback]

 

Det å f.eks poste "down the street"-bildet er ikke å be noen ta selvmord, det er å harsjelere med at de oppfører seg som en sippeunge.

Lenke til kommentar

Nå synes jeg det er på tide at noen folk tar seg sammen.

 

Jeg ser ikke humoren i å spøke med selvmord. Riktignok har visse personer lagt opp til mye selv, men det finnes faktisk grenser. Personlig så mener jeg dere har trådd over grensen for lenge siden i denne tråden.

 

Jeg kan forresten si meg enig i at det er noen her som blir sett på som Oh De Store Kule Heltene. Alt de sier er sååå morsomt, særlig når de sier noe som driter andre ut. Det er greit med én spøk når noen sier noe SERIØST dumt, men la det nå være med den ene spøken, og hold dere for god for å forfølge andre personer for å hetse absolutt alt dem sier. Helt ærlig så er det vel ikke disse personene som er det største problemet heller, det er tilhengerne deres som hele tiden roper mere blod, og forsvarer dem med at de har så mange andre saklige bra innlegg andre steder.

 

Offtopic befinner seg forøvrig like mye innenfor www.diskusjon.no sine rammer og regler, så å si at folk må tåle å bli flamet, regelrett personhetset og plaget, det er bare bullshit.

 

Bare for å ha sagt det, jeg er ingen engel jeg heller, men det finnes som sagt grenser.

Lenke til kommentar

Men seriøst, folk på Internett prøver bare å tøffe seg. Hvis man virkelig er deprimert så ikke søk hjelp på dette forumet, det er for mange tullinger her(bare se på meg, hehe). Det er så trist om du tar selvmord bare pga. hva noen her sier, ikke bry deg om de, de vet ikke hvordan du har det! Det er ofte ikke her det er mest hjelp å få.

Lenke til kommentar
For all del, søk hjelp her, men ikke i vanlige tråder. Det er en egen deppetråd for sånt.

 

Ingen kommer inn i deppetråden og gjør narr av selvmord og psykiske lidelser. Ikke ødelegg vanlige tråder med selvmordsprat heller, da.

5556167[/snapback]

 

Det kommer stadigvekk kommentarer om deppetråden og kjærlighetstråden. Alle som poster der er jo bare såååå patetisk :nei:

Lenke til kommentar
Apropos greia med selvmord, hvorfor skal man egentlig skjære seg på langs i stedet for tvers over?

5556128[/snapback]

Større areal som blodet kan renne ut på tipper jeg?

 

Forøvrig så er mitt personlige inntrykk at Rxj0n ofte tar seg LITT for mye nær av sånne sarkastiske kommentarer.

 

Og forresten, til vanlig er HalTan sarkasmen selv, ihvertfall i forhold til undertegnede...

 

På ungdomsskolen hadde vi forresten en hel dobbelttime med prosjektet "intervett", der vi "lærte" å være skeptisk til det vi leser på internett.. forbausende nok har ingen andre jeg har snakket med, hatt noe liknende kurs.

Lenke til kommentar
I motsetning til deg som skyter deg selv i foten hver gang du skriver et innlegg?

5554516[/snapback]

heller det enn å henge ut folk for popularitet fra folk en aldri kommer til å møte.

Man spøker da faen meg ikke om selvmord

ja, jeg er helt enig med det. jeg skrev bare at han ikke er den første som har fått den der slengt i trynet.

Jeg skriver stort sett innlegg med mening, DET trenger likevel ikke å stå i veien for å benytte humor, ironi eller sarkasme for å få fram et poeng

nei, selvfølgelig ikke. jeg har ikke noe imot hverken deg eller lars, jeg har faktisk hatt mang en latter etter å ha lest innleggene deres.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...