Gå til innhold

Nå er det nok!


Anbefalte innlegg

*LOgge på en gang til*

 

 

 

Når jeg får beskjeder som denne så mener jeg visse forumbruker har gått over en grense for hva som kan betegnes som morsomt. Ja, det er søppeldelen på et forum, men du ber fan meg ikke noen om å ta selvmord. Skulle visst at første srkibent i denne tråden var en liten jævel og hadde lyst å skrive et eller annet tull i denne tråden, men han skjønner jo faen meg ikke poenget!

 

Kort og godt: Selv om det er søppeldelen av et forum, så ber man ikke noen ta selvmord.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heter det "Søppelforum" eller heter det "Off-Topic"? Off-topic ser jeg på som noe som IKKE handler om alt innen hardware, spill, programmering, osv. Dermed ikke noe sted man kan slenge dritt.

 

REDIGERT: Jeg mener at det handler om annet enn data. I en seriøs tråd om f.eks politikk kommer man ikke med drittslenging om en annen person.

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar
Hvis man rapporterer et innlegg og holder kjeft om det, er det ingen andre enn moderatorene som finne ut hvem som rapporterte. :)

 

Hvis man skriver ting som "Rapportert!" osv. i en tråd, legger du nesten opp til spamming.

5554468[/snapback]

Poeng, er det ikke en regel at man skal raportere og ikke lage noe big deal ut av det da? Er bare idiotisk å varsle om at du har raportert, bar elitt småskøy av og til

Lenke til kommentar
Hvis man rapporterer et innlegg og holder kjeft om det, er det ingen andre enn moderatorene som finne ut hvem som rapporterte. :)

 

Hvis man skriver ting som "Rapportert!" osv. i en tråd, legger du nesten opp til spamming.

5554468[/snapback]

Poeng, er det ikke en regel at man skal raportere og ikke lage noe big deal ut av det da? Er bare idiotisk å varsle om at du har raportert, bar elitt småskøy av og til

5554480[/snapback]

Exactly! :thumbup:
Lenke til kommentar
Dessuten er det noe slags popularitetsgreier.

5554362[/snapback]

mhm, virker veldig som om det for noen handler mer om å skrive komiske ting som andre skal qoute og le av, enn å skrive meningsfylte innlegg

5554365[/snapback]

I motsetning til deg som skyter deg selv i foten hver gang du skriver et innlegg?
Lenke til kommentar
RxjOn:

den lille spøken der er ikke noe nytt her på forumet og du skal ikke ta den for seriøst. men ja, det er teit å poste sånt, da brukerne her aldri kan vite hvordan personen de quoter skal reagere på det.

5554470[/snapback]

Man spøker da faen meg ikke om selvmord. Får da være måte på hvor mye man tenker med feil hode også :roll:

Lenke til kommentar
Når jeg får beskjeder som denne så mener jeg visse forumbruker har gått over en grense for hva som kan betegnes som morsomt.

5554426[/snapback]

Du tok deg nær av den der? :dontgetit:

Kom deg ut og trekk litt frisk luft, mann.

5554626[/snapback]

Du bør egentlig ikke sette noe spørsmålstegn ved det. "Alle andre" kan gjerne synes det er morro osv., men det skal ikke SÅ mye til for å ta det seriøst. En depresjon og du er ganske nær, og når du er nær så kan slike hjerneløse utspill resultere i selvmord selv om "alle andre" synes det ser uskyldig ut.
Lenke til kommentar

Nå henger ikke jeg i SO4 -tråden så mye, så om det er der all uvennskapen kommer ifra, så kan jeg ikke si så mye.. Men, jeg er virkelig overrasket over at det er så mye hakking på hverandre.. :dontgetit:

 

Det er jo flere her (edit: på forumet generelt) som jeg synes har kommet med noen utrolige dumme kommentarer, og det er sikkert en haug som synes mine meninger er blåst også.. Men, jeg ser ikke helt poenget med å "kalle opp" folk av den grunn.. Jeg tenker ikke på denne saken her, eller hva som har skjedd i forkant, for jeg kjenner ikke saken.. men, generelt!

 

Men, de samme som jeg av og til synes har noen virkelig skrudde meninger, har også veldig ofte noen gode meninger om andre ting.. Folk er forskjellige..

 

Og er man forskjellig på alle mulige områder, så får man bare akseptere det, og da bruke *ignore* funksjonen som tidligere foreslått.. (Ikke at jeg vet helt hvordan den fungerer? Men, regner med at man ikke ser et eneste innlegg av en da gitt bruker som er ignorert).. Jeg har heldigvis ikke hatt bruk for den..

 

Vet ikke helt hva jeg skulle frem til, annet enn å kanskje medele at jeg er en smule overrasket over fiendtligheten her for øyeblikket..

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Så dere mener Off-topic er lik useriøst? Er da politikk, religion og samfunn useriøst siden det ligger under off topic?

 

Off topic er for meg stedet hvor en diskuterer andre ting enn hardware, spill, foto, duppedingser osv. Jeg tar off topic forumet og enkelte tråder veldig seriøst men andre tråder igjen temmelig useriøst. Noen forum er mer seriøse og høytidelige enn enn andre. Andre igjen er det motsatte.

 

Men om dere ser at dere fornermer en person så synest jeg dere skal beklage dere ovenfor den fornermede og si at det ikke var meningen å såre noen. Helst over PM.

 

Respekter andre.

 

Off topic:

 

OT-baren

Småprat om alt og ingenting fra hverdagens små og store hendelser - innenfor rimelighetens grenser.

 

Politikk, religion og samfunn

Spørsmål og diskusjon vedrørende politikk, religion og samfunn

 

Edit:

beklager feilformulering :)

Endret av Gammelsko
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...