Jump to content

Jankee

Medlemmer
  • Content Count

    8169
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

22 :)

About Jankee

  • Birthday 08/07/1977

Profile Information

  • Kjønn
    Mann
  1. Jankee

    Buypass > BankID

    For det offentlege så er buypass og bankId sidestilte på autorisasjonsnivå. At bankene kun bruker bankId eller egne kodebrikker er nok historisk då bankene har nok ei egeninteresse av å bruke bankid Både Buypass og Comfides er diverre marginale opp mott bankId og MinId på det offentlege.
  2. http://www.haugenbok.no/Generell-litteratur/Debatt-samfunn/Feit2/I9788292866207?gclid=CM304PDphMECFcHFcgodDpMArg Kristian har skrive ei bok som går inn på ein del av dette temaet, kan vere verd å lese.
  3. Jankee

    ...

    Sikker på konklusjonen her? Slik eg har forstått reglene (så sant det ikkje gjelder egne spesialregeler for campingvong) Klasse B : Totaltvekt bil + totaltvekt henger < 3500 og at totalvekt tilhenger er lik eller under det som står i vognkort til bil. B96 : Totalvekt (bil + henger) < 4200 og totalvekt henger er lik eller under det som står i vognkort BE : totalvekt på henger er lik eller lavare enn det som står i vognkort til bil. https://www.naf.no/tips-og-rad/i-trafikken/lover-og-regler/kjoring-med-tilhenger/ Slik eg ser dette så kan ikkje bilen trekke ein tilhenger som har større totalvekt enn 650kg, uavhengig av kva sertifikat du har. Kva ein bil kan trekke av tilhenger ser ut til å vere fleire faktorer, der vekt og motorkraft her viktig. F.eks kan ein Ford Mondeo MKIV 2.0l Diesel trekke 1800kg, mens ein Mazda CX5 kan trekke 2000kg Med B kan eg ha ein tilhenger med totalvekt 1225kg etter denne (3500kg-grensa) Med B96 kan teoretisk ein trekke 1975kg men bilens begrensing er 1800kg så denne er gjeldande Med BE kan teoretisk rekke 3500kg, men forsatt begrenser bilen det til 1800kg. Etter å sjekka litt med nummerskilt på gamle bobler og Poletta campingvongner så er det anten egne regler for veteranbiler eller så fungerer ikkje heilt kalkulatoren på desse bilene. For det kjerm gul status (normalt grønn eller raud). Lastebegresninga viser alltid maks på tilhenger ut frå kva den er registert for. Utrekning som vises på ei boble og ein 1984-modell poletta: Tillatt totalvekt 1185 kg Maks aktuell vekt tilhenger m/brems 650 kg Maks aktuell vekt tilhenger u/brems 380 kg Maksvekt på tilhengerkobling* 0 kg Maks aktuell vogntogvekt 0 kg Tilhenger Egenvekt 320 kg Tillatt totalvekt 750 kg For bobla åleine i sjekken: Maks tillatt totalvekt: 2315 kg (3500kg-regelen) Denne finner du i tilhengerens vognkort. Maks aktuell totalvekt: 650 kg (fra vognkort) Aktuell totalvekt = tilhengers egenvekt + last. Begge begrensningene må overholdes. Høyeste tillatte hastighet er 80 km/t. Ville tatt ein telefon til vegvesenet på mandag for å sjekke opp dette. Talla seier at det ikkje er ok med ei slik campingvogn på ei boble. Så om det er lov må det ligge noko i vetaran/ gamle regler som gjelder for så gamle biler.
  4. Kan bekrefte at moderatorer har blitt fjerna grunna handlinger tidlegare.
  5. For UMGL-avtalen så er det endå verre. der blir det gå ned i hastigheit og betalt 50,- meir i månaden.
  6. Statlig ansatt blir trekt 2% i pensjon, derfor det blir oppgitt lønnstrinn og ikkje sum, då det er tydeleg av lønnstabellen at det blir trekt 2%. Det eg har vore vant til i det private er at summen kontrakta har oppgitt er lønna men at arbeidsgiver har då betalt inn 2-5% av den summen til pensjonssparing. Eit kompromiss eg har vore med på er at pensjonssparing har blitt oppgradert der deler av lønnsauken har gått til å auke persjonssparinga i staden for til utbetalt lønn. Om det er det BKK eg kjenner så har dette ein offentleg "arv" og det kan ligge rutiner f.eks måten pensjonssparing blir praktisert som ligger tilbake frå "gamle" dager då det var Bergenhalvøyens kommunale kraftselskap.
  7. På apple sine sider så er det bilder av maskinene med dei aktuelle kontaktene. Dette ligger under tekniske spesifikasjoner. Air 11" har ikkje SD-kortleser men 2 usb3 og 1 thunderbolt, 13"ern har SD-kortleser i tillegg. http://store.apple.c...ily/macbook_air Pro 13"er (non retina) Har alt ein 13 Air har pluss rj45, firewire og dvd-brenner Pro 13 (retina) mangler non retinaen sine ting men 2 thunderbolt og hdmi-kontakt er standard http://store.apple.com/no/browse/home/shop_mac/family/macbook_pro
  8. Vil anbefale Bose sine, etter ein liten flytur London-San Fransisco tur /retur. Bose blei anskaffa i SF. Turen tilbake var himmelsk samanlikna med turen bort. Kan godt hende at ein del andre er bedre på lydbilde o.l men Bose er gode på å ta vekk flystøyen.
  9. Har det vore innstallert modem på linja før så gjer CD ut gjør det selv-pakker. Fekk denne sjølv når eg flytta til ny bustad i haust. Divere hadde dei rota litt på om linja hadde vore aktiv før eller ikkje. Dermed måtte det montør til, men dette blei registert som feilretting. Feilen var at returkanalen var fysisk avkobla, og slik hadde det vore sidan kabelanlegget hadde blitt installert. Du kan sei at det var litt kortare ventetid på feilretting enn montering. Så har linja vore aktiv med internett før så er det ingenting iveien med å gjere det sjølv, forutsatt at du har den boksen som actibus viser bilde av.
  10. At Discovery har faktafeil forundrer meg ikkje. At ein ubåt har senka ein anna har skjedd fleire gonger, det som var det spesielle her var at begge var "submerged" Referanser til dette: http://uboat.net/boats/u864.htm http://en.wikipedia.org/wiki/German_submarine_U-864
  11. Pluss navi, converse+ samt xenon (det hadde dei to andre ikkje) Minus Delskinn, litt mer plastic grill. Litt dyrare men dei tre ekstrapunkta vil nok vere med å heve verdien. Er denne også levert direkte fra fordfrabrikken til norge så skal denne også kunne "oppgraderes" med usb-støtte. Trur Converse+ trenger ein liten oppgradering det går ann å få sjekka kva firmware conversen har. Det er eit egent ford Mondeo-forum som har mykje om dette.
  12. Jankee

    Folkeregistre

    Noko spesiell grunn til å vente til årsskiftet med å skifte adresse? Ser noko ulemper med å ikkje gjere det. 1: Botid om ein selger raskt igjen så kan det gi ein fin "skattesmell" om verdien har gått opp 2: Tapt pendlerfradrag om ein har rett til det. 3. Post sendt basert på folkeregisteret (bank, forsikring, statlige organ ......)
  13. Så siden det er samme motor skal den kunne chippes opp uten å risikere ekstra slitasje på motor? (Nå har jeg 0 peiling på chipping). Og du har et godt poeng der, tenkte på det samme selv igår når daruu nevnte chipping. Motor kan endres, ekstrautstyr kan ikke endres. Dette med å miste automat er et fett for meg egentlig, har alltid kjørt manuelt så kan like godt fortsette. Til slutt, man kan oppgradere til USB altså? Hvordan går man frem da? Og fornøyd med Ghia-X modellen? Oppgraderinga til usb skal vere så enkel som: Bestill kabel og holder fra Ford løsne hanskerommet finn Nokiaboksen og kjenn etter usbuttaket, lag hull i sida på hanskerommet til usbholderen koble til kabelen og du skal ha usb-støtte. Dog ser eg at du ikkje har Converse+ som kjørecomputer, så det kan hende at du ikkje trenger ein softwareoppgradering heller. Radioen skal støtte det då min sony-radio (2008-modell) støtter det og det var før omlegginga. Det er nokre engelske fordforum som har både bilder og framgangsmåte for å gjere denne jobben. At 116 og 140hken er same motor blei eg fortalt av ein serviceleder hjå Bilia, så ein chipping til 140hk skal ikkje vere noko ektra problem. gjer du det med å bytte styreienheiten (ECU?) så ville alle garantier frå Ford gjelde då det ikkje var forskjell på motoren. Dei gjorde ikkje denne jobben i Norge, men i Sverige viste han at Fordverksteder utførte operasjonen. Ghia X er nydeleg å kjøre, den skiller seg ut med litt penare detaljer enn f.eks Trend, og dei mørke bakrutene er nydelege. Det blir ikkje for mørkt inne i bilen og ein må heilt inntil vinduet på utsida for å kunne sjå inn. Så det er fullt mulig å amme eit barn i baksetet utan at nokon som helst ser kva som foregår inne i bilen. I min Ghia X så har eg lyst skinn det gjer bilen litt anderledes inni men det er berre visuelt.
  14. 116 og 140 er same motor berre nedstrupa. Det skal gå ann å bytte styrechipen fra 116 til 140 (dog ein del omprogrammering i kommunikasjonen grunna endra id på styrechipen til motoren. Ghia X -modellen har eg sjølv med 116hk og vil hevde at det ekstrautstyret som ligger i ghia X gjer bilen meir verd enn dei ekstra hestene. Og det er som sagt mulig å få dei inn i Ghia Xen mens ein får ikkje ekstrautstyret inn i ein Trend. Når det gjelder Ghia Xen så ser eg at det står aux, men sidan den er første gangsregga i 11.2008 så er at som skal til ein liten kabel og ei programvare oppdatering så har du usb-uttak. Alle Mondeoer produsert etter september 2008 har usb-muligheit då det er bluetooth-modulen som leverer usb-støtta. (boksen som har det ligger på oversida av hanskerommet og skal ha ein heilt vanlig usb-kontakt) Så mi anbefaling er å gå for Ghia Xen istadenfor Trend, sjølv om du mister automat.
  15. Om kravet blir oppretthold fra elektrikers side så bør det følge med spesifisert arbeidsbeskrivelse samt at det blir levert samsvarserklæring på arbeidet som er gjort. Uten denne så har heller ikkje elektrikeren utført noko arbeid dokumentert arbeid. Lovverket som omhandler samsvarserklæring på elektrisk anlegg er ca 10 år gamalt så det skal ikkje vere ukjent teritorie for ein fagutdanna elektriker.
×
×
  • Create New...