Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et lite delemma her tror jeg :S, det har seg sånn at når jeg begynte på skolen til høsten, vandrett jeg rund omkring i min egenlille verden da jeg var å handlet lunch på senteret vedsiden av skolen, plutselig får jeg øye på noen øyne som står på andresiden av isdisken, som en tass som meg ble jeg helt paff.

Hun så opp å så meg, vi så hverandre inn i øynene ca 10 (tror aldri jeg har følt meg så rar før) så i hvergang vi så hverandre så vi hverandre inn i øynene, da jeg støtt på hun uten for Mcen, løftet jeg brystkassen høyt og spurte henne ynkelig om jeg unne få snakke med henne, jeg spurte henne ut på kino i høsferien (litt lenge siden :p) hun sa ja med et stort smil. Da høstferien kom å vi dro på kino for og se Click, alt gikk veldig bra følte jeg, Helt til jeg kom hjem og spurte om hun hadde type. Jeg gikk jo selvfølgelig ut ifra at hun ikke hadde det siden hun ville gå ut på kino med meg.

å hun sa: Ja jeg har type, men jeg vil bli bedre kjent med deg.

 

siden det har det bare vært små prat på msn, og jeg er fortsatt like betatt av hun.

 

hva burde jeg gjøre? Si hva jeg hva jeg føler om henne? eller burde jeg bare la vær?

 

Jeg er liksom ikke av det kalibere som tar damer fra andre. det er noe jeg ikke liker :S trenger litt hjelp tror jeg :s

Lenke til kommentar
For en gigantisk shitload av bullshit presset inn i en setning! Jeg gidder ikke gjette hvor gammel du er, men uansett vil du nok med alderen merke at jentevenner kan være veldig kjekt å ha.

Dessuten; vet du ikke hvordan du skal være venner med en jente, er det liten sannsynlighet for at du får et forhold til å fungere.

7421654[/snapback]

Jeg er 19 år gammel, jeg er i et fungerende forhold nå og jeg var for noen måneder siden i et lengre forhold. Jeg kan ikke se at du treffer blink på noen av punktene dine.

7422984[/snapback]

Jeg vet ikke med deg, men som noen andre sa; har man vært i et fungerende forhold over tid, er man veldig glad i personen, og kjenner hverandre veldig godt. Da er det vel ingen grunn til å forkaste et flott vennskap bare fordi man ikke er kjærester lenger. Joda, avstand i noen måneder for å renske bort følelser og sånn, men etter det.. Fungerer hvertfall knirkefritt for min del, med flere ekser.. både fra 5-mnds forhold og fra 3-års forhold.

Synes litt synd på deg og andre om dere må klippe en god venn og person, bare fordi naturen i forholdet endres.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...