Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen måte å hinte til ei at man virkelig syns hu er noe uten at hun vet det helt sikkert?

 

Bruker å si f.eks "nice bilde" på msn til hu. Men bedre enn det er litt vanskelig.

 

Åhh, er så deilig å sitte å tenke på hu, aldri hatt større tro på noen før!

 

Hu har ikke noe imot meg, det vet jeg. Men om hu i det hele tatt tenker om meg på den måten er jeg ikke sikker på...

 

Øyekontakten vår er helt magisk! Når hu ser på meg, så smiler begge 2 så det suser. Kan tilogmed holde magien mye lenger enn med andre jenter!

 

Også er hu sååå deilig! Rart jeg ikke har merka henne før nå. Halvt år etter skolestart.

 

Åhh, gleder meg til å se henne igjen, men noen som vet på spesielle tegn som kan vise at hu har et godt øye for meg?

Lenke til kommentar
For en gigantisk shitload av bullshit presset inn i en setning! Jeg gidder ikke gjette hvor gammel du er, men uansett vil du nok med alderen merke at jentevenner kan være veldig kjekt å ha.

Dessuten; vet du ikke hvordan du skal være venner med en jente, er det liten sannsynlighet for at du får et forhold til å fungere.

7421654[/snapback]

Jeg er 19 år gammel, jeg er i et fungerende forhold nå og jeg var for noen måneder siden i et lengre forhold. Jeg kan ikke se at du treffer blink på noen av punktene dine.

Lenke til kommentar
Nå er det jo vel etablert at du er spesiell, da..?  :!:

Seriøst, de aller aller fleste klarer greit å ha venner på tvers av kjønn uten å bli forelsket i alle. Og alle har godt av det!

7421723[/snapback]

Spesiell ? Nei. Men jeg er defenetivt helt sprengt i hue og en totalt snåling.

 

Jeg klarer det, jeg blir jo ikke forelska i folk som jeg anser som mine venner. Men faktisk, jeg synes det er et problem.

Lenke til kommentar
Jess. Og hvor langt forholdet varte. Mitt varte i 2 år, og da syns jeg det blir litt dumt å forkaste en person jeg kjenner såpass godt, bare fordi vi ikke er kjærester lengre.

7422865[/snapback]

Vi var sammen i litt mer enn 10 mnd, men med 3 års vennskap før det. Ikke noe man bare vil kaste fra seg (:

 

Uæh, skifta nick, jo :p

Lenke til kommentar

Da har eg endelig fått drømme dama mi =) vi hadde en herlig samtale idag, der vi kose prata, og såå spurte ho om det var noke "oss", så da sa eg at eg var helt på knea etter ho, at ho var den herligste jenta eg noken gang hadde møtt, + at eg hadde blitt stolt visst ho hadde blitt mi og gjenntok et tidligere løfte der eg sa at eg skal vise ho så masse herlige ting som ho aldri hadde trudd kunne skje. og så masse andre koslige greier og så var det gjort...

sååå eg er helt i skyene =) og eg må muligens dimme armyen, pga økonomi, ikkje verste tidspunktet det skjer på..heh

Lenke til kommentar
Jeg og vill ha drømme dame... Men hun jeg har i siktet virker litt rar :shrug:

7425179[/snapback]

Rar på den måten du lurer på om hun aksepteres av vennene dine, eller rar at du stusser ved noe? Så lenge du liker henne bør det være nok.

7425667[/snapback]

 

Rar som i at hun gor utrykk for at hun er intresert men det av og til ikke virker som hun er det.... Men drømmedame er hun!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...