Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Jeg foretrekker Movist, liker grensesnittet bedre og oppdateringer via Mac AppStore er utrolig lett å forholde seg til, mens MPlayerX har man vell alltid måtte manuelt sjekke for oppdateringer på nett? Det føles en smule unødvendig og tungvindt i år 2012..

 

Nå har jeg begynt å få "blurry" tekst i Google Chrome jeg også faktisk, og det meste siste Chrome Developer Build så det er tydelig at Google driver å trikser og mikser med et eller annet. Har derfor gått over til bruk av Safari 6.0 inntil videre og her er teksten skarpere enn jeg har opplevd i Chrome på sitt beste til nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

et dumt spm, men fungerer appstore tilsvarende på en mac som ipad/phone? og kan man bruke innholdet kjøpt på disse enhetene på en mac?

Ja og Nei

Lenke til kommentar

Laderen til Macen har gått til helvete.

Den lader bare om ledningen blir vridd på (jeg regner med at dette er laderen, og ikke macen?).

 

Så det blir å kjøpe ny lader på eplehuset. Om det ikke er laderen men heller macen som er problemet, vil det være et problem å levere inn laderen da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Hvorfor har digital lydutgang så mye å si? Jeg tviler sterkt på at det er så mye forskjell på AD-konverteringen til Logitech kontra Apple.

Lenke til kommentar

Det har vel noe med fysisk størrelse å gjøre, tror jeg. Optisk port tar større plass (transciever og sånn).

 

http://www.dustinhom...hProvider_dacsa

 

Utvalget er heller labert, siden de fleste produsenter bryr seg mindre om OS X enn om katta til Hansen. Du burde satse på et interface til opptak av noe slag, muligens. Uten at jeg er sikker på hvor godt 5.1 funker.

 

Freebird: Det handler mer om at anlegget er 5.1 og man må bruke optisk kabel til Logitech-anlegget for å få lyden. En vanlig lydkabel gir bare 2.0/1.

Endret av Heilage
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Det har vel noe med fysisk størrelse å gjøre, tror jeg. Optisk port tar større plass (transciever og sånn).

 

http://www.dustinhom...hProvider_dacsa

 

Utvalget er heller labert, siden de fleste produsenter bryr seg mindre om OS X enn om katta til Hansen. Du burde satse på et interface til opptak av noe slag, muligens. Uten at jeg er sikker på hvor godt 5.1 funker.

 

Freebird: Det handler mer om at anlegget er 5.1 og man må bruke optisk kabel til Logitech-anlegget for å få lyden. En vanlig lydkabel gir bare 2.0/1.

Ahh.. Skjønner!

Da beklager jeg mitt mindre gjennomtenkte svar og prøver å rette på det med denne: http://www.turtlebea...e-micro-ii.aspx

 

Edit: Igjen, manglende lesing fra min side. Bare stereo i OS X ... Over og ut!

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...