Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny Retina-Mac i fanget mitt nå! Glad som en laks! Men jeg har også noen problemer med den. Jeg har brukt overføringsassistent for å få over alle de gamle filene, det fungerte knirkefritt. Men jeg har litt problemer med multitouch. Hvis jeg bruker en multitouch-funksjon med fire fingre fungerer det en gang, og så slutter alle funksjoner med fire fingre å fungere til jeg har restartet. Fungerer fint med to og tre fingre, men ikke fire. Har noen vært borti det?

Lenke til kommentar

MacBook Pro som gir forbudt-skilt under oppstart. Safe mode fungerer heller dårlig, får samme problem. Har startet fra ekstern disk, da dukker disken opp i Diskverktøy. Kan ikke montere partisjonen. Verifiser og reparer disk kjører fint uten problemer, men går fortsatt ikke an å montere.

 

Er det disken som har røket? Eller kan det være en partisjon som har gått helt i dass og at en formatering holder?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor i norge du får tak i retina macbook pro?

 

Tror den nærmer seg, ser flere og flere elkjøp butikker for den inn, å snakke med eplehuset er jo håpløst, sier alltid 2-3 uker før de har den på lager i butikk.

 

Skal til Trondheim til helga.

 

Tror du jeg var skuffa, vente lenge på bestilling fra apple.no og forsinkelse, så når den kommer, er det flere døde pixler, så fikk pengene igjen, fordi de sa det ville ta 2-3 uker før jeg har en erstatning inn.

Lenke til kommentar

Nei, det var helt korrekt. Apples leveringstid på Retina Macbook startet på 1 uke, og gikk så opp til 3-4 etter noen timer.

Du nærmer deg noe som kan kalles et svar, men fortsatt kun subjektiv spekulasjon, dessuten er det forskjell på 3 og 4 uker. Ligg unna tastaturet og la folk som har bestilt og/eller kjenner til konkrete tilfeller av kjente som har bestilt svare hvor lang tid det tok for de.

Endret av Guybrush Threepwood
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...