Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er mountain lion tilgjengelig i App Store :)

 

EDIT: Men jeg får beskjed om at "There was an error in the App Store. Please try again later. (100) This item is temporarily unavailable."

 

Samme regla som sist altså. Er vel voldsom pågang som gjør det tenker jeg.

 

Flere som går for clean install her eller? Ved forrige oppgradering var det jo totalt fiasko for meg å gå fra SL til Lion, hele maskinen virket kranglete som fy :p

Lenke til kommentar

Har prøvd å få tak i den gratis oppdateringa til MacBooken min ved å fylle ut skjemaet på Apple sine sider. Fikk epostane med passord og pdf-fil, men når eg prøver å bruke koden som ligg i pdf-filen, står det at den allereie er brukt... Kva burde eg gjere no?

 

Kontakt kundeservice og forklar situasjonen.

Lenke til kommentar

Har prøvd å få tak i den gratis oppdateringa til MacBooken min ved å fylle ut skjemaet på Apple sine sider. Fikk epostane med passord og pdf-fil, men når eg prøver å bruke koden som ligg i pdf-filen, står det at den allereie er brukt... Kva burde eg gjere no?

 

Kontakt kundeservice og forklar situasjonen.

 

Tenkte eg skulle gjere det, men var dum og googla ikkje først :p Er tydeligvis mange som har fått det same problemet, og Apple skal visst sende ut nye kodar i løpet av nokon dagar.

Lenke til kommentar

Mulig det er jeg som er blind eller noe, men er det noen som vet hvordan jeg kan gjennopprette forrige økt når jeg åpner safari? Vet at man kan velge Logg -> åpne alle vinduer fra forrige økt på nytt, men jeg vil at det skal skje automatisk slik som i Chrome.

Lenke til kommentar

Mountain lion føles rask. Clean install her.

 

et spørsmål bare, i itunes, er det mulig å laste ned sanger jeg har kjøpt før. Testa bare med å kjøpe en sang nå, så dro jeg den fra itunes mappa og fjerna den, og la den på skrivebordet.

 

Ser apple skriver på sine nettsider at det skal fungere i Norge, går jeg inn på sangen står den som kjøpt. Men får ikke noe valg om å laste ned på nytt

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar

Ble formatering og tweaking på meg og gitt. Nå sitter jeg å irriterer meg grønn over at den nye VLC ser helt jævlig ut! *Googler etter den gamle*

 

EDIT: Og Nocturne funker ikke skikkelig i ML. Så nå får jeg ikke svart menu bar... :p

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

har endelig fått bestemt meg for maskin, nemelig en mac mini, som en billig inngang til mac os'et på en mer stasjonær plattform framfor os'et på mobile enheter. men vil det i løpet av de nærmeste 3mnd komme en ny mac mini med ny hw? hvor ofte oppgraderer apple denne i forhold til andre maskiner i parken? vil det være verdt å vente 3mnd eller er det like greit å koste på seg en nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...