Tastatur Skrevet 21. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2012 SO-DIMM DDR3 1600 MHz er rammen du skal ha. ...som for eksempel disse: http://www.komplett....A00056.K235906. Takker! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2012 Lyset på MBP-laderen min har begynt å slå seg av og på den siste uka. Den lader akkuratt som den skal, men lyset går av og på tilsynelatende tilfeldig, og uavhengig av hvorvidt den lader eller er oppladet. Har noen opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
master air Skrevet 21. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2012 De to jeg har hatt gjør også det. Den første begynte sånn like før den gikk ad undas, den nye jeg fikk har vært sånn siden dag en. Så lenge den lader som den skal så bryr jeg meg ikke. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2012 Jepp, virker som om lyset ofte har problemer. Samme skjer forøvrig på Galaxy S2-docken min. Så lenge de lader så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 21. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2012 Har nå vært å kjøpt en WD My Book 2TB harddisk. Men får "error code -36" når jeg overfører filer. Utrolig irriterende! Har prøvd å formatere til flere format, sjekka rettigheter, repair. Tatt en solid runde på google men finner ingen løsning som funker?? Litt googling sier meg at det kan se ut som filene dine er korrupte. Har du backup av de? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2012 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe kun selve kabelen som går fra veggen til selve strømadapteret? Har funnet ut at slike kabler er en snasen måte å forlenge iPad adaptere på, men da skulle jeg helst kjøpt noen slike løst uten å måtte betale 299kr for iPad adapter med slik kabel medfølgende. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2012 Hadde en litt festlig situasjon med Apple Norge på jobben i dag.. Har nettopp fått tilgang på demoportalen til Apple for nedlasting av democontent osv til diverse Mac-er osv vi har utstilt i butikken. Så jeg lastet ned OS X Mountain Lion democontent og litt småsnacks, prøvde å legge inn dette på Mac-ene vi har utstilt men det så ikke ut til å dukke opp noe fornuftig. I min mail til Apple Norge skrev jeg blant annet følgende: Det er ingen tegn til applikasjoner som Apple Keynote og liggende som det står skal følge med. Svaret fra Apple låt som følger, med vedlagt screenshot som bilde rett over svaret. Uploaded with ImageShack.us Keynote, Numbers og Pages følger ikke med democontent. Hvor har du lest dette? Her anbefaler vi at dere kjøper disse App-ene vi App Store - det gjør det mye lettere å holde alt oppdatert. Først trodde jeg at jeg hadde misfortått noe, men endte bare opp med en god latter. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2012 Du kan se om en AASP er villig til å bestille opp servicedelen og selge den til deg. Blir ikke nødvendigvis billigere da. Det er ikke en retail-vare tror jeg. Forøvrig, jeg håper det ikke kommer en Retina 13". Jeg tror ikke økonomien min har godt av det. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Vanlig radiokabel. Men den er 2-leder, så du får ikke jord. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 For oss med Apple TV så kan vi i kveld se iPad Mini-showet direkte på Apple TV. Bare start den opp, så ligger det link på forsiden. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Hey. Prøver å hente ut data fra en haddisk som har stått i en Macbook Unibody (den svarte eldre typen). Den dukker opp i disk management (windows) men jeg får ikke utforsket den. Prøvde å koble den til en Macbook som en ekstern disk. Samme problem. Har prøvd å reparere den og verifisere den uten hell. Når jeg merker disken i diskverktøy ser det ut som om det går ann å trykke aktiver, men ingenting skjer. Noen forslag? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Ja, installer støtte for HFS+ i windows slik at maskinen faktisk kan se filsystemet. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Jo, greit det, men burde den ikke dukket opp i OSX da? Glemte forresten å nevne noe som er ganske vesentlig... Maskinen disken orginalt satt i vil ikke boote. Etter flere minutter kommer det opp en mappe med et spørsmålstegn. Har prøvd å resette SMC og PRAM/NVRAM. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Rimelig bra wow-faktor, men jeg ser ikke hvorfor den må være så tynn. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Ser bedre ut tynn Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Ja, for vi pleier vel alle å sitte å se på PCen fra siden av skjermen... 2 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Usk, skuffa over at det ikke kom 4K-skjerm i iMacen. Dét hadde sannsynligvis fått meg til å vurdere stasjonærmac igjen. Får vel heller bare fortsette å vente på en 4k-skjerm til grei pris … Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Ser bedre ut tynn Joa, men bare litt, og det er andre ting som er litt vitigere, som ytelse, støy og skjermoppløsning. Jeg synes ikke det virker som en god prioritering. AtW Lenke til kommentar
B25S Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Skal si meg enig i det. Men iMac er ikke moden for Retina display enda. Er såvidt de nåværende modellene, altså MBP 13" og 15", bør ha Retina display. Den store flaskehalsen er dagens grafikkort. Og da kan man jo tenke seg hvor elendig dette måtte ha blitt på en iMac, selv om det kanskje hadde vært mulig å få dytta inn et OK grafikkort og skrevet gode drivere - men det ville sannsynligvis ikke vært optimalt. Og når det gjelder spesielt iMac så er det for mange en møbel like mye som det er en datamaskin til å betale regninger og sjekke Facebook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå