Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei. Meget lavt spisebord, et slik som er lavere enn en sofa.

 

Falt med åpen skjerm, ned på et tynt teppe.

 

Damn.

 

Har allerede snakket med en som sier han kan fikse det for 3000kr, virker legit.

 

Da høres det mer ut som du har vært maksimalt uheldig, min har og kjæresten sin har sklidd ned fra sofakanten flere ganger og ned på gulvet med et "klunk" uten at de har fått noen synlige skader, kjæresten sin skjerm har blitt bittelitt forskøvet og det er det eneste.

Lenke til kommentar

Edit: det kommer selvsagt ann på hva du har tenkt å spille av, blir jo en naturlig begrensning i hardware avhengig av hvor mye du har tenkt å stresse den.

 

Edit: det kommer selvsagt ann på hva du har tenkt å spille av, blir jo en naturlig begrensning i hardware avhengig av hvor mye du har tenkt å stresse den.

Lenke til kommentar

Jeg har en 13" MBP med 2.66 GHz Intel Core 2 Duo. Jeg har hatt den i rundt to år nå. Nå i det siste har det plustelig oppstått et problem, hvor at hvis Mac-en står i dvale en stund, så krasjer den når jeg starter den igjen. Med krasje så mener jeg at alt fryser og denne står og snurrer. Da må jeg restarte hele maskinen. Hele tiden jeg har hatt Mac-en, har jeg alltid brukt å lukke den, og la den gå i dvale, i stedet for å skru av. Det har jeg aldri hatt problemer med tidligere. Hvorfor skjer dette, og hvordan kan det fikses?

Ja, noen som vet?

Lenke til kommentar

Jeg har en 13" MBP med 2.66 GHz Intel Core 2 Duo. Jeg har hatt den i rundt to år nå. Nå i det siste har det plustelig oppstått et problem, hvor at hvis Mac-en står i dvale en stund, så krasjer den når jeg starter den igjen. Med krasje så mener jeg at alt fryser og denne står og snurrer. Da må jeg restarte hele maskinen. Hele tiden jeg har hatt Mac-en, har jeg alltid brukt å lukke den, og la den gå i dvale, i stedet for å skru av. Det har jeg aldri hatt problemer med tidligere. Hvorfor skjer dette, og hvordan kan det fikses?

Ja, noen som vet?

Samme har jeg opplevd, bare at min er kortslutta så jeg regnet med at det det som gjorde det. Jeg merka det spesielt etter å ha brukt chrome forresten.

Lenke til kommentar

Kan være mulig jeg har blingset, men trodde ikke det var mulig å bruke AirPlay med bilderedigeringsprogramvare. Hvilken fordel vil det evt gi? Oppløsningen er vel vesentlig dårligere når du bruker AirPlay og apple tv enn ved bruk av kabel direkte koblet til skjermen?

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...