Gå til innhold

The OC (Usa) Diskusjons tråd *spoilers inside*


Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

262 stemmer

  1. 1. Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      51
    • Terningkast 2 - Dårlig
      16
    • Terningkast 3 - Middels
      30
    • Terningkast 4 - God
      55
    • Terningkast 5 - Genial
      48
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      62


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kaitlin Cooper er ikke like søt som søsteren hennes.. :(

6270513[/snapback]

Jeg er uenig. Kaitlin eier Marissa, i alle fall om noen år, husk at hun bare er 14 IRL da.

6275279[/snapback]

Det er revnende likegyldig for karakteren. Om serien skal begynne å omhandle dette ekstremt irriterende mennesket så slutter jeg å se. Håper skuespilleren i det minste kan ta seg en tur til logoped, da skal jeg vurdere å fortsette å følge med.

Lenke til kommentar
Kaitlin Cooper er ikke like søt som søsteren hennes.. :(

6270513[/snapback]

Jeg er uenig. Kaitlin eier Marissa, i alle fall om noen år, husk at hun bare er 14 IRL da.

 

Og, vi kan jo håpe på at hun overlever da. Hun har jo bare sett død ut egentlig, ingenting er vel bekreftet?

6275279[/snapback]

 

Alle sier hun er skrevet av serien for godt, men nekter å tro 100% på det.

Lenke til kommentar
er det en mulig sjangs for at dem tar Marissa tilbake ?

 

eller er hun borte fra OC for godt :( ? håper virkelig hun skulle fått  vært med mer

6274883[/snapback]

 

 

Dessverre ser det stygt ut... Står overalt at hun døde i siste episode, og at hun er skrevet ut av serien og vil aldri komme tilbake... Så derfor tror jeg det er slutten på henne... Blir "litt" useriøst å la hun stå opp fra de døde liksom..

 

;)

Lenke til kommentar
De fleste her laster nok ned, men hvorfor ikke? Det er ikke ulovlig å laste ned, bare å dele :D

6345325[/snapback]

Oppdater deg på lovverket...

6345608[/snapback]

 

Det er i en gråsone, man kan vri og vende på lovene i dette tilfellet. Men å distibuere de er soleklart ulovlig.

 

Men la oss ikke ha en stor diskusjon om nedlasting av the oc her. Du får lett tak i de på internett hvis du vil, men hvor lovlig/ulovlig det er kan diskuteres et annet sted.

Lenke til kommentar

Jeg synes hverken Marissa eller noen av de core-four har vært usympatiske.

 

Mange andre serier som har samme setting handler fort om hvordan de rike ser ned på de "fattige" The OC styrer unna dette, jeg tror faktisk det er en av grunnene til at jeg liker det så godt.

 

Redigering: Sesong 3 går på TV3 20. august forresten.

Endret av Lord^
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+9817234daf

Da var jeg også endelig ferdig med sesong 3. Konge. Det spekuleres i om Marissa er død eller ikke. Det sies at hun våkner opp på slutten av sesong 4 for å spille i sesong 5 igjen, som blir den siste sesongen av The OC.

Lenke til kommentar
Da var jeg også endelig ferdig med sesong 3. Konge. Det spekuleres i om Marissa er død eller ikke. Det sies at hun våkner opp på slutten av sesong 4 for å spille i sesong 5 igjen, som blir den siste sesongen av The OC.

6459663[/snapback]

 

Dette er nok ikke tilfellet, Mischa Barton er nok ferdig for godt med OC. Dette rapporteres både i de forskjellige previews til neste sesong og på de større tvsidene TV.com og TVRAGE.com

 

Dessuten, om det blir 5 sesonger er ikke bestemt. Nettopp gitt ut pressrelease om at OC sesong 4 blir en kort-sesong, noe som kan tyde på at det er den siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...