Gå til innhold

The OC (Usa) Diskusjons tråd *spoilers inside*


Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

262 stemmer

  1. 1. Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      51
    • Terningkast 2 - Dårlig
      16
    • Terningkast 3 - Middels
      30
    • Terningkast 4 - God
      55
    • Terningkast 5 - Genial
      48
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      62


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Så S4E01 i dag ja...

 

Oi oi oi!

 

alt jeg har å si enda.. orker ikke å spoile for de som enda ikke har sett!

 

Men..

 

la du merke til at Kaitlin brukte samme klærne som marissa har brukt flere ganger før..?

 

Den veste var jo helt lik.. Synes at både kaitlin og Julie ligna skikkelig på marissa...

Endret av einst
Lenke til kommentar
Noen andre som har sett S04E01 ennå? Må si det var en overraskende bra start på S04. Over forventningene.

7178333[/snapback]

Ja, men jeg må si jeg ble en smule skuffet. Ikke akkurat over mine forventninger Hvorfor? Spoileradvarsel:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
1: Ryan har "gone all chino again", som noen så enkelt sa det på et annet forum. Hadde håpet at de kunne vært litt mer kreative enn det :( "Åh, Ryan, men kom tilbake da!" for n-te gang... Må han dra til slummen og bli banket opp hver gang noe skjer i serien?

 

2: Summers lille redd verden-optreden var lite overbevisende. Og igjen er det tydeligvis duket for en ny runde med "hva skjer a?" mellom Seth og Summer. Men hva er vel OC uten det? :p

 

3: Kaitlyn. Jeg liker henne rett og slett ikke, og håpet det bare var ett rykte da det begynte å spekuleres i om hun skulle komme tilbake i sesong 3.

 

Men må jo si at OC fortsatt er øverst på tabellen, og jeg kommer nok til å se alle episodene av denne sesongen også... :)

 

På den annen side så hadde det skjedd noe da, og det var jo bra. Hvis alt hadde vært det samme, bare uten marissa, så hadde det jo blitt litt teit.

Lenke til kommentar

Sett t.o.m. episode 3 nå, og har fortsatt den gode gamle "OC-følelsen" etter å ha sett episodene. Marissa savnes, helt klart, men det er fortsatt kvalitet over det synes jeg.

 

*SPOILER*:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Summer har jo freaka helt ut nå virker det som. Og det virker som om dette var episoden hvor de kanskje gjorde litt slutt på "the thing that happened".
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...