Gå til innhold

The OC (Usa) Diskusjons tråd *spoilers inside*


Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

262 stemmer

  1. 1. Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      51
    • Terningkast 2 - Dårlig
      16
    • Terningkast 3 - Middels
      30
    • Terningkast 4 - God
      55
    • Terningkast 5 - Genial
      48
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      62


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Ikke det jeg vet. Har mesteparten av episodene her fra før, men lurer på å bestille dvd'ene. Noen av dere som vet hvor det lønner seg å bestille dem fra?

6699347[/snapback]

 

På Platekompaniet i Bergen koster hver sesong 299,- per stk. På nettsidene deres koster de derimot 599,-.

Lenke til kommentar
Ikke det jeg vet. Har mesteparten av episodene her fra før, men lurer på å bestille dvd'ene. Noen av dere som vet hvor det lønner seg å bestille dem fra?

6699347[/snapback]

 

På Platekompaniet i Bergen koster hver sesong 299,- per stk. På nettsidene deres koster de derimot 599,-.

6699371[/snapback]

 

Får satse på at det er flere platekompanier som har de til den prisen da. Må nesten ha både The O.C., Alias og 24 orginalt. :)

Lenke til kommentar
Ikke det jeg vet. Har mesteparten av episodene her fra før, men lurer på å bestille dvd'ene. Noen av dere som vet hvor det lønner seg å bestille dem fra?

6699347[/snapback]

Se min post her, sesong 1 og 2 til ca NOK185 per sesong, inkl frakt, slippes midten av september.

Endret av Njål
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ikke det jeg vet. Har mesteparten av episodene her fra før, men lurer på å bestille dvd'ene. Noen av dere som vet hvor det lønner seg å bestille dem fra?

6699347[/snapback]

Se min post her, sesong 1 og 2 til ca NOK185 per sesong, inkl frakt, slippes midten av september.

6701417[/snapback]

 

Hvor sa du?

Lenke til kommentar
Fikset link'en, vet ikke hvorfor den ikke virket første gang.

6701478[/snapback]

 

Er ikke noen link på den siden du linket til.

6701511[/snapback]

Jeg kommer til post#5139 i "Siste film du kjøpte"-tråden, uansett om jeg åpner link'en i min vanlige browser, eller i en der jeg ikke er logget inn (første gang lå det vel info om antall poster per side jeg bruker i link'en, som gjorde at brukere med annet oppsett bare kom til tråden, ikke posten).

For enkelhets skyld kan jeg gjenta link'ene til CD Wow her:

Sesong 1

Sesong 2.

Lenke til kommentar
men der får man ikke norsk undertekst :(

 

altså jeg forstår 99% av all engelsk, men jeg liker å ha det på norsk også, i tilfelle den ene prosenten er veldig viktig :p

6702722[/snapback]

1. Han som spurte hvor det lønner seg å bestille fra nevnte ikke behov for norske undertekster.

2. Se disse (og andre filmer/serier) utekstet/med engelske undertekster, og du kommer til å forstå 100% av all engelsk på kort tid.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hei. Kan noen fortelle meg hva som har skjedd til nå?? har bare sett de to siste episodene.. hvem skjøt Marissa? hvorfor??

 

-Bountyhunter

6797102[/snapback]

 

Du tenker kanskje på Trey Atwood istedet? Broren til Ryan.

Som Marissa drepte.

Det var på slutten av sesong 2.

 

Eller så tenker du på:

 

At Marissa døde i en bilulykke på slutten av sesong 3?

Lenke til kommentar
Nå døde vel ikke akkurat Trey, men havnet i koma for så å flytte til Las Vegas når han våknet opp igjen? Correct me if im wrong...

6797688[/snapback]

 

 

iiik, sorry :no:

Nå snakker jeg feil her ja..

 

Han døde jo selvførgelig ikke, han tok bussen vekk og flyttet.

 

Begynner å bli lenge siden jeg har sett noe the OC nå.

Skal se alt på nytt igjen når det nærmer seg vinter.

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...