Gå til innhold

The OC (Usa) Diskusjons tråd *spoilers inside*


Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

262 stemmer

  1. 1. Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      51
    • Terningkast 2 - Dårlig
      16
    • Terningkast 3 - Middels
      30
    • Terningkast 4 - God
      55
    • Terningkast 5 - Genial
      48
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      62


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser på begge, men det er en forskjell i hvordan jeg ser på dem.

 

The O.C. ser jeg gjerne sammen med kjæresten min og jeg diskuterer episodene med en kompis. One Tree Hill derimot ser jeg i skjul og i dyp skam. Jeg skammer meg over at jeg ser slik møkk. Jeg blei forført av de spenstige første episodene, nå ser jeg på fordi jeg er en følsom sucker. Jeg føler meg lurt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nærmer seg stadig sesong 4..

 

Regner med at mange av dere har sett dette.. Men legger ut link her ihvertfall..

 

 

Vet den bare er på 14 sek, men det man ser er ganske sjokkerende, ihvertfall det med Ryan...

 

Ser ut til at han skylder på seg selv for at Marissa er død, og at han forandrer seg helt pga dette...

Lenke til kommentar
Jeg ser på begge, men det er en forskjell i hvordan jeg ser på dem.

 

The O.C. ser jeg gjerne sammen med kjæresten min og jeg diskuterer episodene med en kompis. One Tree Hill derimot ser jeg i skjul og i dyp skam. Jeg skammer meg over at jeg ser slik møkk. Jeg blei forført av de spenstige første episodene, nå ser jeg på fordi jeg er en følsom sucker. Jeg føler meg lurt.

6812779[/snapback]

Hehe.

 

Jeg må si at jeg synes One Tree Hill er skikkelig crap selv. The O.C. er bare så mye bedre imho.

 

Når det gjelder O.C. så håper jeg på en fet sesong nå, som legger litt mer vekt på humor enkelte steder, noe ses 3 manglet litt spør du meg. Vil litt tilbake til ses 1 tider. Seth må få i gang kjeften sin igjen. Jeg håper jo også selvfølgelig at det blir en bra og dramatisk sesong, så vi får litt spenning også.

 

*venter i spenning*

Lenke til kommentar
Etter hva jeg kan forstå av det FOX har sagt, så skal det i første omgang bare lages 10-12 episoder.. Og hvis det blir en suksess, vil det muligens komme flere...

 

Tyder dette på at det kan bli siste sesong?

6945013[/snapback]

 

 

Den lever jo på nåde. FOX er hjerteløs som f... om man ikke leverer konstant. Var jo såvidt denne sesongen fikk grønt lys.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...