Gå til innhold

The OC (Usa) Diskusjons tråd *spoilers inside*


Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

262 stemmer

  1. 1. Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      51
    • Terningkast 2 - Dårlig
      16
    • Terningkast 3 - Middels
      30
    • Terningkast 4 - God
      55
    • Terningkast 5 - Genial
      48
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      62


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yeah! Jeg må si at s03e01 var fantastisk! Alt jeg ville skulle skje, skjedde. Trey stakk unna, har aldri likt fyren. Og Julie fikk en liten nedtur da marissa fikk trey til å si hva som virkelig hadde skjedd!

 

Men, hva er opp med hu dama på rehabiliteringsklinikken? Det er noe muffens med henne. Noen som mener det samme som meg?

 

Gud det var godt at The O.C begynte igjen, har savnet det så forferdelig. :)

Lenke til kommentar
Å lyve i vitneutsagnet, eller hva det heter, er vel straffbart. Så tror politiet vil ha tak i han.

Ryan ser jo utrolig mye eldre ut, selvom det bare har gått et halvt år..eller er det bare jeg som synes det?

Jeg synes ikke han ser særlig eldre ut :p Og tror ikke Trey får noe på seg siden han leverte vitnemål før han dro. eller?

Lenke til kommentar

Jeg syns det var noe anerledes med han i den episoden. :hmm: Uansett, hun på rehaben tror jeg kommer til å få stor betydning for de neste 10 (?) episodene. Det er noe hun pønsker på. Men det er jo for tidlig og spekulere i nå, vi får bare vente på til fredagen, eventuelt sitte våken natt til fredag for og få med oss den neste. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...