Gå til innhold

The OC (Usa) Diskusjons tråd *spoilers inside*


Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

262 stemmer

  1. 1. Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      51
    • Terningkast 2 - Dårlig
      16
    • Terningkast 3 - Middels
      30
    • Terningkast 4 - God
      55
    • Terningkast 5 - Genial
      48
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      62


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns ikke det tar seg nevneverdig opp.

Hadde troa i begynnelsen av episode 4, hvor Summer kom tilbake til seg selv, men det måtte selvsagt ende andre veien.. :(

Søstra til Marissa er en smule plagsom, mens Seth og Ryan er de eneste som fungerer som før.. Syns dog dem kunne implementert noen rikmannsgutter som Ryan kunne dengt av og til, savner det, spesielt fra sesong 1, de første episodene.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Må begynne å skje noe snart, lite stort som har skjedd fra første til 4. episoden..

7316373[/snapback]

Ja, får håpe det tar seg opp..
men tar jo som regel 4-5 episoder før det blir skikkelig drama da!

7316443[/snapback]

Det får vi for guds skyld håpe..
Taylor er hot!

7317634[/snapback]

Hot? Joda.

Irriterende? Litt for mye.

Enig med Marvil... Hadde håpet at summer skulle bli sitt 'gode' gamle jeg igjen. Men at trefreakopplegget hennes fortsetter åpner jo opp mulighetene for nye intriger. Hvis Taylor og Ryan blir et par, så får vi en ny fab four.  :)

7333959[/snapback]

En ny fab four kan aldri bestå av Taylor i mine øyne. Det virker heller ikke som Summer kommer tilbake, men forblir naturforkjemper borti der, og at hun og Seth mister mer og mer kontakten. Dermed sitter man igjen med litt for lite, så jeg håper noe skjer slik at ting tar seg litt opp.

Sandy (og kona forøvrig) gjør en fin jobb, som alltid. :)

 

Vurderer å fyre igang sesong 1 igjen en gang. Den beste sesongen hittil, hadde vært morro å se den igjen.. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Har fulgt med en god stund nå, men har bare sett et par episoder av sesong 1. Var da det en gang ble sendt på TV3 jeg så de. Har hatt maraton nå, og sesong 1 er genial. Halve sesongen er unnagjort og det er på tide å samle litt krefter til andre halvdel. Har aldri vært så lenge oppe hvis man ser bort fra når jeg har vært ute. De fleste gjør seg jo klar for jobb/skole nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...