Gå til innhold

The OC (Usa) Diskusjons tråd *spoilers inside*


Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

262 stemmer

  1. 1. Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      51
    • Terningkast 2 - Dårlig
      16
    • Terningkast 3 - Middels
      30
    • Terningkast 4 - God
      55
    • Terningkast 5 - Genial
      48
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      62


Anbefalte innlegg

sett de to siste episodene nå sammen med en del andre folk, og jeg må si at dette var trist. Kommer aldri til å bli det samme igjen nå. Med forbehold hvis Marissa overlever, men noe jeg ikke kan skjønne at hun gjorde. Nei, The O.C. har vært min absolutte favoritt i det siste, eller faktisk hele tida mens det har vært på lufta, men nå...

 

R.I.P. det gamle O.C.. Jeg skal selvfølgelig følge med på det "nye", men det blir nok aldri det samme. The O.C., spesielt sesong 1 er historiske øyeblikk som aldri vil bli glemt (i hvert fall hos meg).

 

Hallelujah på slutten tok kaka for de fleste... Egentlig en veldig bra slutt, men med tanke på fortsettelsen så synes jeg det ser litt mørkt ut. Men skal som sagt aldri svikte The O.C. Ekte fan.

6143850[/snapback]

 

Faen ass, tårene kom ikke frem fordi Trygve bare snakka og var useriøs og det ikke ble noen godfeeling, neste sesongslutt skal jeg se alene!

6143974[/snapback]

 

Trygve var absolutt ikke den eneste som snakka... slutt å whine..

Marissa er dau.. get over it :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Intervju med Josh Schwartz der han forteller om siste episode og slutten på Marissa: http://community.tvguide.com/forum.jspa?forumID=700000049

 

Før har jeg egentlig aldri vært noen stor fan av Marissa/Mischa, men nå som de har fjerna henne går det opp for meg hvor mye hun egentlig betyr for serien. Uten henne kommer Ryan til å bli helt lost. Hvis han skal hooke opp med noen andre folk, kommer de aldri til å være en fullverdig erstatter for Marissa. Dette ble for ille...

Lenke til kommentar

Har fulgt med på The OC siden første sesong, og digger det. Vil bare si at jeg synes første sesong er best, og jeg anbefaler alle som har sett den for lenge siden om å se den igjen (utrolig morsomt å se utviklingen til Seth :p ). Den er nesten bedre å se andre gangen. Blir spennende å se hva som skjer i neste sesong, da hele gjengen blir oppløst.

Endret av -Mithrandir-
Lenke til kommentar

Jeg skal se den igjen ganske snart.

 

Akkurat nå sliter jeg meg gjennom LOSTs01.

 

Måtte nesten gi serien en sjanse til, får begi meg ut på dagens sjette og helt sikkert ikke siste episode nå =)

 

Har oppdatert avataren min, uten grunn egentlig. Kaitlin er bare så überhot, synes jeg fortjener å se på noe fint hver gang jeg poster noe.

Lenke til kommentar

Jeg har vel sett sesong 1 av The O.C. minst to ganger. Enkelte episoder 4-5 ganger.

 

Støtter fult alle som anbefaler denne serien. Tidenes serie. Problemet er bare at jeg er så pissed av denne slutten i S03. Klarer ikke å stoppe å tenke på det. Det er jo bare en TV-serie, men The O.C. tar kaka. Ganske latterlig egentlig at det gjør så stort inntrykk...

Lenke til kommentar

Kom til å tenke på at jeg fortsatt har en liten tynn teori rundt Marissas død.

 

På tross av at Mischa Barton gikk ut og sa at hun ikke var en del av The O.C. lenger, har jeg fortsatt tro på at dette bare er noe Josh Schwartz bare gjør for å skape litt blest rundt serien, slik at seertallene går opp til sesong 4.

 

Tipper det bare er tidenes PR-stunt fra Josh :D

Lenke til kommentar

Ja, jeg det kunne jo godt være det.

 

Som Dotten skrev så godt i 24-tråden:

Man må virkelig bli sett død for at man skal være sikker på at de er død
Vi kan jo håpe at samme greia gjelder for The O.C.

 

Etter å ha sett sluttscenen om igjen må jeg nesten innrømme at hun så rimelig livløs ut :/ Men vi må nesten håpe på at du er inne på noe der :D

Lenke til kommentar
Gangster? I ain't feeling ya.

6148571[/snapback]

 

 

HAHA! Den scenen der var jo en av de aller beste i sesong 3!!

 

Som Ole-Magnus sier, håper dette er et PR-stunt uten like..

Altså, i en serie som dette (og amerikanske serier generelt) venter jeg til en person er begravd før jeg antar at personen er død!

 

Jeg har ikke helt trua på at Mischa er med neste sesong, men håper, og gjør som hittil 12.000 andre seere... Signer under her

 

Kommer til å forbli en O.C.-seer, og ser helt sikkert alle 3 sesongene en gang til før høsten, men nå står 24 først på lista.. regner med å se alle episodene på en liten uke..

 

Skal sies at første gang jeg så en episode av The O.C. så jeg de første 51 episodene på litt under 7 dager.. hehe...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Intervju med Josh Schwartz der han forteller om siste episode og slutten på Marissa: http://community.tvguide.com/forum.jspa?forumID=700000049

 

Før har jeg egentlig aldri vært noen stor fan av Marissa/Mischa, men nå som de har fjerna henne går det opp for meg hvor mye hun egentlig betyr for serien. Uten henne kommer Ryan til å bli helt lost. Hvis han skal hooke opp med noen andre folk, kommer de aldri til å være en fullverdig erstatter for Marissa. Dette ble for ille...

6146170[/snapback]

 

Tja, jeg har aldri syns at Ryan og Marissa var som skapt for hverandre. De kranglet bare hele tiden, ventet nøyaktig 5 minutter etter de hadde slått opp til å bli sammen med nye mennesker osv. I tillegg var de aldri sammen i mer enn en uke av gangen, og Marissa hadde en egen evne til å få Ryan i trøbbel. Så hvis Ryan vil ha en halvalkoholisert og destruktiv kjæreste finner han det nok igjen, men hvis han ikke får det blir han nok ikke ulykkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...