Gå til innhold

The OC (Usa) Diskusjons tråd *spoilers inside*


Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

262 stemmer

  1. 1. Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      51
    • Terningkast 2 - Dårlig
      16
    • Terningkast 3 - Middels
      30
    • Terningkast 4 - God
      55
    • Terningkast 5 - Genial
      48
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      62


Anbefalte innlegg

Intervju med Josh Schwartz der han forteller om siste episode og slutten på Marissa: http://community.tvguide.com/forum.jspa?forumID=700000049

 

Før har jeg egentlig aldri vært noen stor fan av Marissa/Mischa, men nå som de har fjerna henne går det opp for meg hvor mye hun egentlig betyr for serien. Uten henne kommer Ryan til å bli helt lost. Hvis han skal hooke opp med noen andre folk, kommer de aldri til å være en fullverdig erstatter for Marissa. Dette ble for ille...

6146170[/snapback]

 

Tja, jeg har aldri syns at Ryan og Marissa var som skapt for hverandre. De kranglet bare hele tiden, ventet nøyaktig 5 minutter etter de hadde slått opp til å bli sammen med nye mennesker osv. I tillegg var de aldri sammen i mer enn en uke av gangen, og Marissa hadde en egen evne til å få Ryan i trøbbel. Så hvis Ryan vil ha en halvalkoholisert og destruktiv kjæreste finner han det nok igjen, men hvis han ikke får det blir han nok ikke ulykkelig.

6161207[/snapback]

Ja, jeg er enig i det. Men likevel er det jo åpenbart at det var noe spesielt mellom R/M. Alltid vært en spesiell kjemi dem i mellom. Det har vært sentralt. Når Ryan kom til Newport var Marissa den første han møtte, og det var liksom kjærlighet ved første blikk. Føler at litt av hele essensen med The O.C., nemlig forholdet R/M, blir litt borte. Har likevel troa på at sesong 4 kan bli rimelig bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Stemte god på den siste sesongen, likte sesong 1 og 2 spesielt, mye bedre enn denne. Tredje sesong var for mye akkurat det samme som 1 og 2 bare i ny innpakning. I tillegg synes jeg de gjorde for lite utav hele skytegreiene med Marissa, som kunne blitt en artig konflikt om de ikke løste det så billig som de gjorde.

Lenke til kommentar
Intervju med Josh Schwartz der han forteller om siste episode og slutten på Marissa: http://community.tvguide.com/forum.jspa?forumID=700000049

 

Før har jeg egentlig aldri vært noen stor fan av Marissa/Mischa, men nå som de har fjerna henne går det opp for meg hvor mye hun egentlig betyr for serien. Uten henne kommer Ryan til å bli helt lost. Hvis han skal hooke opp med noen andre folk, kommer de aldri til å være en fullverdig erstatter for Marissa. Dette ble for ille...

6146170[/snapback]

 

Tja, jeg har aldri syns at Ryan og Marissa var som skapt for hverandre. De kranglet bare hele tiden, ventet nøyaktig 5 minutter etter de hadde slått opp til å bli sammen med nye mennesker osv. I tillegg var de aldri sammen i mer enn en uke av gangen, og Marissa hadde en egen evne til å få Ryan i trøbbel. Så hvis Ryan vil ha en halvalkoholisert og destruktiv kjæreste finner han det nok igjen, men hvis han ikke får det blir han nok ikke ulykkelig.

6161207[/snapback]

Ja, jeg er enig i det. Men likevel er det jo åpenbart at det var noe spesielt mellom R/M. Alltid vært en spesiell kjemi dem i mellom. Det har vært sentralt. Når Ryan kom til Newport var Marissa den første han møtte, og det var liksom kjærlighet ved første blikk. Føler at litt av hele essensen med The O.C., nemlig forholdet R/M, blir litt borte. Har likevel troa på at sesong 4 kan bli rimelig bra.

6161567[/snapback]

 

Enig med smårips. Ble alltid så møkklei når de skulle krangle hele tida, men jeg synes Ryan må ta like mye av skylda for at det ikke gikk som det skulle. Snakk om overbeskyttende, temperementsfull type.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Enig! Og det var alltid en eller annen mørkhåret dame som ventet på Ryan hver gang han hadde kranglet med Marissa. Påfallende det der :). Jeg hadde heller ikke klart å være sammen med noen som slo ned minst en person på hver eneste sammenkomst vi var på :)

Lenke til kommentar

Diskuterte med ole-magnus tidligere i dag...

 

Josh er en genial fyr.. Han er orginal, og klarer sikkert å finne en eller annen god løsning på dette, og han har sikkert en plan bak det å fjerne Marissa fra serien. Selv om det var et stort tap i manges (inkl. mine) øyne, så går verden videre.

 

Har trua på sesong 4, men vil savne Marissa

Lenke til kommentar
Men blir ikke alt litt rart i fjerde sesong når alle flytter for å gå på college samtidig som Marissa er død? :/

 

Stemte ihvertfall genial, har alltid kost meg når jeg har sett på og gledet meg til nye episoder, så det får duge. :)

6270323[/snapback]

 

Tror sesong 4 starter o sommerferien før college (før de flytter), det skjer noe spesielt i 2-4 episode eller noe som gjør at de alle blir i Newport

 

eller

 

Hele sesongen er kun sommerferien :tease:

Lenke til kommentar
Men blir ikke alt litt rart i fjerde sesong når alle flytter for å gå på college samtidig som Marissa er død? :/

 

Stemte ihvertfall genial, har alltid kost meg når jeg har sett på og gledet meg til nye episoder, så det får duge. :)

6270323[/snapback]

 

Kommer til å bli utrolig merkelig.

Serien handlet hovedsaklig alltid om Ryan-Marissa og Seth-Summer sitt vennskap/forhold hele tiden.

Og nå som Marissa er død kommer det til å bli helt annerledes.

Jeg tviler på at sesong 4 kommer til å bli like bra. Men det finnes alltid en utvei til alt.

Føler også at det har blitt en liten tradisjon nå at det er en som dør på slutten av siste episode av hver sesong nå.

 

Men får nesten bare vente å se.

Kommer uansett til å se sesong 4, selv om den kanskje ikke er noe bra i det hele tatt.

Er bare noe jeg må følge med på..

 

 

"Welcome to the OC, bitch"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...