Gå til innhold

The OC (Usa) Diskusjons tråd *spoilers inside*


Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

262 stemmer

  1. 1. Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      51
    • Terningkast 2 - Dårlig
      16
    • Terningkast 3 - Middels
      30
    • Terningkast 4 - God
      55
    • Terningkast 5 - Genial
      48
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      62


Anbefalte innlegg

Er ikke så lenge til høsten da, (heldigvis og uheldigvis :p ) når du først er i gang med å se noen sesonger, kan jeg annbefale "House" herlig fet serie med Hugh Laurie i hovedrollen. Synes det er altfor få som ser på det, iallefall i Norge :)

 

Håper forøvrig ryktene er sanne ang. Marissa. Hun kan ikke dø så lett synes jeg. Hadde hun ikke død (les: havnet i koma) ville hun jo vært til sjøs med far sin. Så vi ville jo hatt en sesong uten henne uansett. Teorien passer knall. Bare en litt mer dramatisk måte å gi henne én sesong fri fra The O.C :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Souce er du snill?

 

Har egentlig ingen forhåpninger for denne sesongen.

6538253[/snapback]

 

Du finner mye interessant på message boardet på IMDb.

Lenke til kommentar

Jeg gadd ikke goole før jeg spurte :p

 

It’s really going to be about the Cohen family surrounding Ryan after this and the battle for his soul. Some people have gone to college when the show starts, some people haven’t been able to go, and some people are waiting to go. We’ll break the mold next year. [Part of the show will be set in Rhode Island.
Akkurat det høres faen ikke dårlig ut. Jeg gleder meg vel egentlig uansett hvordan dette utvilker seg, The O.C er bare en fabelaktig serie.

 

http://www.chooseagain.net/2006/07/06/the-...4-november-2nd/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Beskrivelsen av neste sesong hørtes faktisk ikke ille ut, jeg hadde fryktet at for mye av vekten på serien ville ligge på lillesøsteren til Marissa (som er et mareritt). Så er det bare å sette seg ned og vente til november da...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Trist avslutning på sesong 3 =(

 

Kommmer til å savne Mischa!! :blush:

 

Men Adam Brody (Seth) og Peter Gallhager (Sandy)! Fy fasan :p Ler så utrolig myw hver gang det skjer noe med de to :!: Adam spiller så utrolig bra, og som McKenzie (Ryan) sier: så improviserer han hele tiden med de morsomme replikkene og move'sa sine :p

 

GO SETH! Funny guy :p

Lenke til kommentar
da har jeg netopp sett episode 1 av sesong 1 :p . viker som en svært bra serie. skal i militæret på torsdag. så skal se de resterende 26 episodene av sesong 1 før den tid :p

6661247[/snapback]

 

Etter du har sett ferdig sesong 1 så er det et must å se resten ;)

Har planer om å starte å se alt igjen når det blir litt kaldere ute.

Altså sesong 1-3

Lenke til kommentar
Er denne serien noe å begynne og se på ?

6475453[/snapback]

 

Ja! Finner ikke bedre serie.

6476854[/snapback]

 

Drister meg til å si at One Tree Hill er en bedre serie :)

6610802[/snapback]

 

Blir sint av at du sier overalt at One Tree Hill er bedre! :p Har visstnok bare sett sesong 1, men den kan i hvert fall ikke måle seg med The O.C sesong 1.

 

Edit: Skriveleif.

Endret av Matias
Lenke til kommentar

Fikk tak i sesong 1 i dag. (sett alle tre før). Skal se gjennom på nytt med noen venninner! Måtte bare se bittelitt på siste episode en gang til, og tok så gæli til tårene denne gangen også! Gud slitsomt.

 

Veldig spent på sesong 4, lurer så om det blir det samme ut hovedpersonene i de andre sesongene:-/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...