Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Allison er bedre enn Ederson også. Allison får for mye pes. Er meget bra, selv om han ikke fikk vist seg fra sin beste side mot Liverpool i CL i år.

 

Ederson er meget bra med beina, ikke det helt store ellers. Ederson er oppskrytt.

 

Allison er akkurat det de trenger for å være en gullkandidat til neste år

Endret av Ibrahimovic
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Alisson selv har fjernet AS Roma fra sin beskrivelse i Instagram-konto, mens agenten skal ha likt et photoshoppet bilde av Alisson i Liverpooldrakt."

 

Så godt som bekrefta nå. :rofl: Silly Season... :green:

Kommer i løpet av de neste to dagene ?

Om RM faktisk er interessert så får nok de han (om de matcher pris, noe jeg regner med). Kan ikke se for meg at en sør-amerikansk spiller velger Liverpool foran RM.

Lenke til kommentar

Men er han £70M bedre enn Karius?

Nei altså en får nok ikkje samme matchvinnerredningane som de gea driver med. Men en som er meeget stødig til å strø pasninga bakerst er ettertrakta i klopp sin spelestil. Eg var imponert av Ederson sin pasningsfot i PL og Allison er sånn ca det samme. Litt bedre på langpasninger. Gull verdt å ha en "sweeper"baki der.

Lenke til kommentar

Liverpool har bydd 62mill for Allison. Roma vil ha 75mill. Bare å sette seg ned med popkorn og svettebånd dere. Ingen offisielle bud fra Chelsea, men om det kommer så blir det nok akkurat hva Roma krever og ikke forhandlingspris

 

Litt forskjellige tall, men er vel flere som sier vi har bydd 70M euro inkl. div.klausuler, og Roma forlanger 75. Dette tilsvarer vel isj £70M?

Lenke til kommentar

Verdens dyreste forsvarsspiller og muligens også verdens dyreste keeper. Ikke dårlig det. :p

 

Godt å vite at vi er villig til å betale for de spillerne vi virkelig vil ha. Spørsmålet er hva dette vil få å si for Fekir avtalen.

 

Jeg regner vel med at nå som VM er over, Fekir ikke noe monster VM, at Lyon vil komme til å selge på Liverpools premisser om Fekir virkelig vil til Liverpool.

Slik jeg har fortstått det så var det VM som gjorde at avtalen gikk dukken. Altså tidmangel.

Ingen andre virker seriøst interessert, spesielt ikke uten et bra VM og Fekir virker interessert i å dra til Liverpool.

Den totale summen skal visstnok være det samme, det er bare hvordan den betales som Liverpool ønsker å restrukturere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...