Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verdens dyreste forsvarsspiller og muligens også verdens dyreste keeper. Ikke dårlig det. :p

 

Godt å vite at vi er villig til å betale for de spillerne vi virkelig vil ha. Spørsmålet er hva dette vil få å si for Fekir avtalen.

 

Jeg regner vel med at nå som VM er over, Fekir ikke noe monster VM, at Lyon vil komme til å selge på Liverpools premisser om Fekir virkelig vil til Liverpool.

Slik jeg har fortstått det så var det VM som gjorde at avtalen gikk dukken. Altså tidmangel.

Ingen andre virker seriøst interessert, spesielt ikke uten et bra VM og Fekir virker interessert i å dra til Liverpool.

Den totale summen skal visstnok være det samme, det er bare hvordan den betales som Liverpool ønsker å restrukturere.

 

Var en gammel kneskade som var grunnen til at overgangen gikk i dass, ikke pga VM og tidsmangel. 

Lenke til kommentar

Var en gammel kneskade som var grunnen til at overgangen gikk i dass, ikke pga VM og tidsmangel. 

 

Tja.. Det er grunnen til at Liverpool ville restrukturere avtalen, ja. Men VM ga tidsnød. Hadde det ikke vært VM så hadde nok avtalen blitt restrukturert uten ståhei og Fekir hadde blitt Liverpool-spiller som planlagt.

Er i hvert fall det inntrykket jeg sitter med.

Lenke til kommentar

"Franske RMC melder at Thibaut Courtois er på vei til Real Madrid, etter at den spanske klubben og Chelsea ser ut til å bli enige om en overgangssum på 35 millioner euro."

 

Veldig god deal for RM isåfall og bittelitt bedre utsikter for at Liverpool signerer Alisson (så sant ikke Chelsea dermed går all in for å få Alisson).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...