Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leste noe om at karius pådro seg hjernerystelse etter et sammenstøt med ramos sin albue bare minutter før den første tabben.
Dersom han faktisk hadde hjernerystelse på banen så er det jo ikke så veldig rart å gjøre slike tabber da hjerne er grøt.

Han burde derimot blitt byttet ut etter tabben da jeg antar det er bedre å spille med en reservekeeper enn en keeper med hjernerystelse.
(Aner ikke om hvor god\dårlig liverpool sin reserve er)

 

Kan slike 2 tabber skyldes på en eventuell hjernerystelse og er da "godkjente" tabber? Har selv hatt hjernerystelse tidligere og jeg hadde ikke vært i nærheten av å kunne stått oppreist i et mål forran så mye mennesker.. 

Lenke til kommentar

Logikken er enkel, alle straffer som går i mål er gode straffer.

 

Men ja, de aller fleste av oss visste jo at Henderson kom til å brenne den straffa, om han så hadde siktet på krysset så hadde Ospina reddet den på et eller annet vis.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Zzz... Ta av de røde brillene? Henderson var langt fra banens beste. Banens beste var nok Trippier, Maguire eller Kane.

Henderson gjorde ikke mye annet enn å bomme på straffe. Bortsett fra det var han relativt anonym.

 

Kan vi heller diskutere at Klopp syns det er kult at vi spiller med handikap neste sesong.

Lenke til kommentar

Zzz... Ta av de røde brillene? Henderson var langt fra banens beste. Banens beste var nok Trippier, Maguire eller Kane.

Henderson gjorde ikke mye annet enn å bomme på straffe. Bortsett fra det var han relativt anonym.

Jeg er Manchester United-fan, og absolutt ingen beundrer av Henderson.

 

Mener likevel Henderson var banens beste, i hvert fall frem til han ble flyttet fremover. Før det kontrollerte han tempoet i kampen. De fleste engelske mediene har han høyt på spillerbørsen. Trippier, Kane og Maguire stod også frem i går.

Lenke til kommentar

 

Kan vi heller diskutere at Klopp syns det er kult at vi spiller med handikap neste sesong.

 

I utgangspunktet ikke noe i mot at Karius fortsetter, han hadde tross alt en god siste halvdel av sesongen utenom en viss kamp selvfølgelig + et par blemmer her og der. Det som dog taler sterkt i mot er det mentale og det umenneskelige store presset som kommer til å være på han fra første sekund i den nye sesongen. Nå får vi se hva han er laget av. Har vel egentlig hele tiden tenkt at Karius fortsetter til høsten, ser ikke for meg at Klopp svir av £50-100m på noen som er marginalt bedre eller absolutt ikke passer inn i spillestilen.

Lenke til kommentar

I utgangspunktet ikke noe i mot at Karius fortsetter, han hadde tross alt en god siste halvdel av sesongen utenom en viss kamp selvfølgelig + et par blemmer her og der. Det som dog taler sterkt i mot er det mentale og det umenneskelige store presset som kommer til å være på han fra første sekund i den nye sesongen. Nå får vi se hva han er laget av. Har vel egentlig hele tiden tenkt at Karius fortsetter til høsten, ser ikke for meg at Klopp svir av £50-100m på noen som er marginalt bedre eller absolutt ikke passer inn i spillestilen.

 

Hvis han takler det umenneskelige presset han vil ha på seg i Liverpool denne sesongen og spiller bra, ja da skal ha faen meg få stå så lenge han gidder.

Men jeg er nok redd for at presset vil bli for stort.

Alternativt at det defensive arbeidet til Fabinho og Keita er så gudommelig at motstanderen knapt kommer til sjanser og Karius dermed slipper billig unna med kun noen få redninger her og der.

 

Og ja, jeg vet heller ikke om noen keepere det pr. idag faktisk er noen vits å punge ut for og som faktisk er interessert i å spille for Liverpool.

Stort sett er de alle bare store spørsmålstegn.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...