Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ryktes at Miller har gitt fra seg draktnummer 7 og byttet til 26.

 

Veldig merkelig. Er det lov å håpe på at en skikkelig tungvekter kommer inn som ønsket #7?

 

#10 er jo også ledig liksom.

Hvis du tenker på den Milner postet på SoMe så var det tydelig en spøk rundt at han brukte nummeret til Andy Robertson. 

Så tror nok Robertson beholder 26 og Milner 7.

Lenke til kommentar

Hvis du tenker på den Milner postet på SoMe så var det tydelig en spøk rundt at han brukte nummeret til Andy Robertson. 

Så tror nok Robertson beholder 26 og Milner 7.

 

Ah.. Jeg satt og syntes at #26 var kjent. :p

 

Men #10 er jo ledig. Så bare å få inn en offensive stjernespiller til å kle på seg den drakta. :p

Lenke til kommentar

Når man har en keeper som gjør totalt utilgivelige feil i en CL-finale, syns man alle andre keepere i verden er bedre. Og det verste er at Liverpool antagelig ikke kommer til å kjøpe ny keeper(?).

 

Vel, til tross for at jeg vet hvor dårlig Karius er, så kan jeg ikke akkurat si at disse andre keeperne som liksom er så mye bedre har gjort det så mye bedre den siste tiden.

Fryktelig mye rart fra keepere over alt. Kanskje det alltid har vært sånn, en bare ser det så mye bedre nå etter disse tabbene til Karius.

 

Alison er Klopp sitt førstevalg. Alison ønsker seg derimot ikke til Liverpool, han vil som stort sett alle andre brazilianere til Real Madrid/Barcelona, i dette tilfellet Real Madrid. Liverpool virker derimot å være den eneste klubben som er villig til å betale noe i nærheten av prisen på Alison.

Men ønsker vi å ta den sjansen. Signere han dyrt fra Roma for så å måtte selge han til billigere til Real Madrid etter en sesong eller to?

Ser også for meg et problem med kontrakten, for Alison kommer helt sikkert til å ønske seg en rimelig utkjøpsklausul som i hvert fall lar seg aktivere av Real Madrid.

 

Pr. i dag så finnes det vel ikke noe andre valg? Men vi kan allikevel nevne Oblak, som ikke bare koster mer enn fornuftig er, men er vel heller ikke interessert.

 

Donnarumma er en umoden guttevalp av verste sort, som ikke en gang vet hva han selv vil. Nei takk.

 

Med Buffon inn hos PSG så må nok enten Areola eller Trapp vike. Er dette en betydelig oppgradering?

 

Så har vi alle disse engelske keeperne som linkes, som overhodet ikke er noen oppgradering og disse mer ukjent keeperne som det ikke er så enkelt å helt plassere hvor de er. Mye på grunn av laget/ligaen de spiller på/i.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Nei, det er det da... Problemet (for meg) er at jeg aldri igjen kommer til å stole på Karius etter at han fra januar og ut faktisk hadde en temmelig periode. Men det første målet i CL-finalen... Sånt gjør man bare ikke på dette nivået og når han ikke akkurat har vært tabbefri før heller syns jeg det er problematisk å la han fortsette som førstekeeper.

Lenke til kommentar

Er vel ikke bare du som har det problemet. Er vel så og si samtlige Liverpool supportere som har det.

Faktisk er det så ille at det beste hadde vært å brukt Ward rett og slett.

De to tabbene han hadde gjorde det enkelt og greit ikke mulig for han å fortsette i Liverpool etter min mening.

Vi hadde kanskje den beste muligheten til å vinne Champions League på 13 år, også blir den bokstavilig talt kastet bort på den måten.

Lenke til kommentar

Ikke uventet at Henderson ikke scoret på straffe.

 

Tja.. Var den egentlig så dårlig da? Har ikke sett den en haug med ganger i reprise, men den ser da relativt bra plassert ut og Ospina strekker seg så langt han kan i tillegg til å gjette riktig hjørne.

Selvsagt, han burde jo bare puttet den i det hjørnet keeperen ikke var. Kan jo ikke være så vanskelig..  :rofl:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...