Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra det. Jeg vil se spillere som kan være skitne i spillestilen. Ang Keita

Men er han egentlig så skitten i spillestilen? Jeg merker meg at det florerer med røde kort i de andre europeiske toppligaene sammenlignet med Premier League.

Er spillerne stygger i disse ligaene? Er lista lavere? En blanding?

Lenke til kommentar

 

Bra det. Jeg vil se spillere som kan være skitne i spillestilen. Ang Keita

Men er han egentlig så skitten i spillestilen? Jeg merker meg at det florerer med røde kort i de andre europeiske toppligaene sammenlignet med Premier League.

Er spillerne stygger i disse ligaene? Er lista lavere? En blanding?

Nå har jeg ikke fått sett Leipzig mye denne sesongen siden Bundesliga ikke vises på tv her lenger, men av det jeg har sett så kan jo Keita minne litt om Shelvey. At han lett kan provoseres av motstanderen for å plutselig miste hodet. Utvisningen i helga var ren frustrasjon og helt unødvendig.

 

Jeg tror også at Liverpool trenger mer fear factor på midten og noen som kan takle hardt fra seg, men da må han klare å balansere seg.

Lenke til kommentar

Det er synd at det ikke er Bayern som Liverpool potensielt kan møte i en finale om de gjør jobben.

For Bayern ser virkelig ut til å hate lag som presser dem høyt. Dere har kanskje sett hvor mange feil City gjorde mot Liverpool. Bayern er enda verre, gjør enda mer feil.

Lenke til kommentar

Det er synd at det ikke er Bayern som Liverpool potensielt kan møte i en finale om de gjør jobben.

For Bayern ser virkelig ut til å hate lag som presser dem høyt. Dere har kanskje sett hvor mange feil City gjorde mot Liverpool. Bayern er enda verre, gjør enda mer feil.

Er jo ikke umulig at Bayern går til finalen, trenger jo bare ett mål og det er de som har mest flyt i spillet nå.

Lenke til kommentar

 

Det er synd at det ikke er Bayern som Liverpool potensielt kan møte i en finale om de gjør jobben.

For Bayern ser virkelig ut til å hate lag som presser dem høyt. Dere har kanskje sett hvor mange feil City gjorde mot Liverpool. Bayern er enda verre, gjør enda mer feil.

Er jo ikke umulig at Bayern går til finalen, trenger jo bare ett mål og det er de som har mest flyt i spillet nå.

 

 

Ja. Mye hawaii der nå. Det er klart. Slike bakrom som Real driver og gir Bayern ville de blitt straffet grusomt for mot lag med litt raskere angripere enn Ribery. 

Så jeg vet ikke. Kommer Liverpool seg til finalen og klarer å motstå presset og unngå store personlige feil så har begge motstanderne svakheter som Liverpool elsker å utnytte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...