Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Syns det er veldig smart at han velger Rangers og skotsk liga jeg. Sett bort fra Celtic, hvem er egentlig konkurrenter? Kan ikke se at det er noe dummere enn U23/Championship. 

 

Klart han trenger erfaring før han evt tar en jobb som manager i Liverpool, men det er bare en måte å få erfaring på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må innrømme at jeg er litt skeptisk. Han har vel ikke vært manager i over ett år en gang? Er vel ingen garanti at toppspillere blir managere. Pleier heller å være motsatt :p

Dette er vel en sannhet med modifikasjoner. Vil jo si at Conte, Pep, Heynckes, Simeone og Zidane gjør det relativt bra nå. Ancelotti, Dalglish, Capello, Beckenbauer og Cruyff gjorde det vel heller ikke dårlig som managere...

Endret av KANE2009
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvsagt blir det Guardiola. Ikke bare har han vunnet Premier League, men også på særdeles imponerende vis.

Kun 2 tap (Liverpool og Manchester United) og bare 3 uavgjort er strengt talt ganske imponerende samme hva slags tropp en har. Bare Barcelona er bedre.

 

De har også vunnet Liga cupen (Carabao Cup). Så to titler der altså.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Neida. Liverpool er milevis bedre enn mange alternativ. Jeg er uansett ikke så... ensporet som en del fans kan være. Klarte fint å la meg underholde av Arsenal da de hadde sin storhetstid feks.

 

Og Liverpool spiller jo mye bra angrepsfotball denne sesongen. Jeg tror liksom at de fleste i fjor følte det samme mens de så på Tottenham.

 

Men det er surt å se laget sitt falle sammen mot slutten. Spurs var liksom kommet over det der i fjor, skulle ta steg og starte sesongen sin bedre til høsten og fortsette knallinnspurten. Når de i tillegg får så mange gavepakker fra Liverpool og United som de har fått og fortsatt ikke klarer score mot WBA... Sukk.

Endret av Sexylubb1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...