Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kongefilm!

 

Er det noe jeg savner ved Rafa så er det innstillingen, han snakket og oppførte seg som om vi var et topplag. Kan ikke akkurat si det samme om Hogdson.

 

Til dere andre så kan dere spare dere for å komme med kommentarer av typen: "Men dere er jo ikke et topplag lenger". Dere skjønner hva jeg mener. FACT!

Lenke til kommentar

For en gjeng med hyklere. For noen måneder siden ville majoriteten av dere har Rafa ut for alt i verden, mens det nå foregår en salgs unison sørgekampanje over legenden Rafa "en av dere" Benitez. Våkn opp, krabb ut av grotten og se lyset. Rafa Benitez er ingen innbisil, han skjønte hvordan han skulle manipulere fansen på sitt lag og foret dere med deres egen propganda, profetier og nonsens. For en presset manager er det jækla enkelt å skyve ansvaret på eierne og alle andre enn ham selv. Var det Hicks og Gillette som truet ham til å kjøpe 90 bøgspillere og bruke Lucas i hver bidige kamp? Eller? Benitez var og er en balleløs fjott som ledet en klubb med naive supportere.

 

Spastics, til de av dere det gjelder.

Endret av Goldwing
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ville heller aldri at han skulle gå. Eneste virkelig gode manageren vi har hatt siden Dalglish. Inter, Juventus, Real Madrid, Chelsea, Barcelona? No problem! Fy faen jeg savner CL-tidene allerede.

 

For ikke å snakke om den syke 08/09 sesongen, som må være den beste sesongen et lag har gjort noen gang i PL uten å vinne den. Flest scorte mål, best målforskjell, slo både United og Chelsea twice, mest poeng et lag har fått uten å vinne, etc. Og alt dette skjedde med den 5. dyreste stallen i PL! (med de 5. høyeste lønningene). Utifra forutsetningene gjorde Benitez en jævla god jobb.

 

Han var kanskje en idiot med bruken av Lucas, og behandlingen av Alonso. Han kjøpte masse piss (men var flink til å selge de fleste av bomkjøpene til profit), og hadde en ræva sesong med klubben i 09/10. Men synes ikke det er "The Liverpool Way" å sparke en manager etter bare en dårlig sesong.

Endret av OKMarius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sa alltid at jeg ville at Benitez skulle få en sesong til, og jeg kommer nok for alltid til å mene at det ville vært det riktige.

 

Faktum er at vi nå sitter med Hogdson som manager, og igjen, han skal få tid til å bevise at han er rett mann for jobben, men foreløpig har det vært vanskelig å finne noe særlig positivt ang. klubben under hans ledelse.

 

Uansett hvordan man snur og vender på det så var Rafa en av oss, han var glad i klubben, og tydlig frustrert over eierene, i bunn og grunn er jeg ganske sikker på at dette er grunnen til at Benitez fikk sparken og at Roy ble ansatt fremfor Kenny D.

Lenke til kommentar

Jeg ville aldri at Rafa skulle gå. Han er en verdens definitivt beste taktikere.. Han løste i hvert fall gåten med å knuse United.

Jeg er enig i at han er sterk på den taktiske biten. Derfor har jeg ikke tro på at Liverpool kommer til å gjøre det stort bedre under Hogdson. Rafas problem var at han ødela det laget han bygget opp ved å selge noen nøkkelspillere, og ved å sløse penger på spillere som aldri kommer til å løfte laget. Hvis han hadde klart å bruke pengene han fikk fornuftig kunne Pool fortsatt hengt med i toppen.

Lenke til kommentar

Snipp

 

This.

 

De eneste som sa klart ifra om at Rafa skulle forsette var meg, zu og Termo.

Uansett, så er det lov å savne ham og hylle ham for det han faktisk gjorde bra. Fokuset blir alltid rettet mot det negative, også her.

 

Selv dere savner ham, ikke nødvendigvis av de samme grunnene, men still.

 

Hell, i`ll bet eaven Ferguson miss him, like the dessert miss the rain.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...